مراسم شب بیست و یکم ماه رمضان در قزوین برگزار شد

۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۱۶۶۷
مراسم شب بیست و یکم ماه رمضان در قزوین برگزار شد
مردم مومن و روزه دار قزوین در شب بیست و یکم ماه رمضان در امامزاده ها، حسینیه ها و مساجد با به سر گرفتن قرآن و خواندن دعا و نیایش در سوگ امام اول شیعیان جهان عزاداری کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم دومین شب احیا، با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار و عاشق اهل بیت (ع) در امامزاده ها، حسینیه ها و مساجد شاخص استان قزوین برگزار شد.

مردم ولایتمدار شهر قزوین نیز دیشب مراسم قران خوانی و دعای دومین شب از لیالی پرفیض قدر را همزمان با شب بیست یکم ماه رمضان سالروز شهادت امیرالمومنین(ع)، در اماکن مقدسه این شهر برگزار کردند.

963048

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی (ع) با حضور ‌مردم ولایت مدار قزوین در امامزاده حسین(ع)، مزار شهدای گمنام در منطقه باراجین و میدان آزادی از حال و هوای دیگری برخوردار بود.

به منظور بهره معنوی شهروندان از فضای معنوی و روحانی شب‌های قدر، سیمای مرکز قزوین با استقرار گروه های رسانه‌ای و رادیو و تلویزیونی در امامزاده حسین (ع)، مسجد امام حسن عسگری (ع) و مسجدالنبی(ص) برنامه‌های شب‌های قدر را بصورت زنده در ویژه برنامه «شب‌های آسمانی» به مدت ۱۸۰ دقیقه پخش کرد.

۳۳۳

رادیو قزوین هم با هدف انعکاس برنامه‌های شب‌های قدر در ویژه برنامه «شب رحمت» در اماکنی چون مسجد امام حسن عسگری (ع)، امامزاده اسماعیل (ع) و مسجدالنبی (ص) شب زنده داری و احیای روزه داران را در این شب‌ها بصورت مطلوب منعکس کرد.

image_2022_4_23-10_57_31_323_UX0

در این برنامه ها بخش‌های مختلفی از جمله گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی و نوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده‌ی دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن بصورت زنده پخش شد.

نظیر این مراسم در شهرستانها، دیگر شهرها و بخش های استان قزوین نیز با حضور گسترده روزه داران باشکوه خاصی برگزار شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز