مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان

کوتاه‌سازی مسیر خدمت به مردم از اهداف اصلی دیدارهای مردمی است

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۹:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۳۴۷۶
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان گفت: چابک سازی در خدمت رسانی به مردم از اهداف اصلی دیدارهای مردمی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ عباسعلی اکبری، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان، در سفر نیمروزه خود به قزوین که در حاشیه حضور  رئیس جمهور و هیات همراه صورت گرفت، اظهار داشت: کوتاه سازی فرایندهای تصمیم گیری با حضور مقامات بالادست دستگاه های اجرایی در استانها از مهم ترین اهداف برپایی دیدارهای مردمی است که در نهایت به کارآمدسازی نظام اداری کشور منتهی میگردد.

وی گفت: در پی این دیدارهای چهره به چهره مردمی رسیدگی به شکایات ، مشکلات و درخواست های مردم با سرعت و دقت بیشتر اجرایی می شود، چرا که حذف بروکراسی اداری به طبقه بندی مسائل و رفع آن در کوتاه ترین زمان ممکن می انجامد.

این مسئول عنوان کرد: تلاش ما این است که در دیدارهای مردمی چهره به چهره با دقت و سرعت به مشکلات و دغدغه های مردم رسیدگی شود و سفرهای استانی ابزاری برای رفع مسائل و دغدغه های مردم باشد.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: حضور مدیریت عملکرد و بازرسی و نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و تیم پاسخگویی به صورت مستقیم میتواند تظلم خواهی و مشکلات موجود  از بدنه دستگاه اجرایی در داخل استان را شناسایی و با بررسی های تکمیلی به آن رسیدگی کند.

اکبری اذعان کرد: در بسیاری از موارد فاصله از پایتخت مانع حضور مردم در وزارت خانه های مربوطه و اعلام مشکلات  و گاهأ خلاهای مربوطه است که امیدواریم با برپایی این رویدادها فاصله ایجاد شده بین مردم و مسیولین کلان دستگاه ها به حداقل برسد.

وی بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان امروز با جدیت درتلاش است تا در مسیر رفع مشکلات و معضلات موجود گام بردارد و قطعا سفر تیم پاسخگوی وزارت ورزش به استان  دردولت کار و کرامت ره آوردهای مطلوبی برای رفع مشکلات استان ها به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما