واردات خودرو را با دستور ویژه آزاد کنید/ اعتبارات سفر عادلانه توزیع شود

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۰۳:۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۳۲۳۵۶۳
واردات خودرو را با دستور ویژه آزاد کنید/ اعتبارات سفر عادلانه توزیع شود
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: از رئیس جمهور درخواست داریم موضوع واردات خودرو را حل کنند تا از ظلم بیشتر به مصرف کنندگان جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اداری استان قزوین با حضور رئیس جمهور چهارشنبه شب در محل سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

روح الله عباسپور در این جلسه گفت: منابع خوبی برای استان در این سفر پیش بینی شده اما چون شعار نظام و دولت عدالت محوری است امیدواریم این بودجه فقط در مرکز استان متمرکز نشود و به شهرستانها نیز اختصاص داده شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه برای بیمارستان 700 تختخوابی استان یک هزار میلیارد تومان تخصیص داده خواهد شد اما برای مراکز درمانی و نیز توسعه دانشگاه فنی مهندسی شهرستان بویین زهرا هیچ اعتباری داده نشده که منطقی نیست.

image_2022_4_28-2_30_54_582_g3R

عباسپور تصریح کرد: 30 هزارمترمربع فضای آموزشی در دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا ایجادشده و در صورت تامین اعتبار می توانیم 15 هزار مترمربع دیگر را فعال کنیم اما از سوی وزارت علوم هیچ اعتباری پیش بینی نشده است.

وی گفت: تکمیل سد بالاخانلو بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که فقط با 200 میلیارد تومان آن موافق شده و این سد مهم که می تواند آب مورد نیاز جنوب استان را تامین کند با این اعتبار اندک در یک مدت طولانی تکمیل خواهد شد.

واردات خودرو می تواند گره صنعت خودرو را باز کند

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از گرانی بی رویه خودرو گفت: با انحصاری شدن تولید خودرو ما مردم را اسیر کرده ایم و همه مجبور شده اند از دو شرکت خودروسازی نیاز خود را با قیمت بالا و کیفیت پایین تهیه کنند که منطقی نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: در حالی که واردات خودرو از سوی مجلس تصویب شد و دولت نیز موافقت کرد اما متاسفانه در هیئت عالی نظارت در مجمع تشخیص مصلحت رد شده و اجازه نمی دهند خودرو وارد شود و همچنان شاهد ظلم مضاعف به مصرف کننده هستیم. 

image_2022_4_28-2_29_41_947_Z24

عباسپور از رئیس جمهور خواست موضوع واردات خودرو را حل کند تا بیش از این به مردم ظلم نشود.

در جلسه شورای اداری استان قزوین، مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، محرابی وزیر نیرو، وحیدی وزیر کشور، عین اللهی وزیر بهداشت، عبدالمالکی وزیر کار، آیت الله عابدینی امام جمعه، عباسپور، سیاهکلی، رحمانی و محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی نیز حضور داشتند.

در پایان این جلسه گزارشی از سفر وزرای هیئت دولت به شهرستانهای استان قزوین ارائه شد..

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز