همزمان با هفته تربیت بدنی؛

پانزدهمین برنامه ورزش صبحگاهی کارمندان دولت با حضور استاندار قزوین برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۰:۳۸
کد خبر: ۳۲۸۹۵۵
پانزدهمین برنامه ورزش صبحگاهی کارمندان دولت با حضور استاندار قزوین برگزار شد
پانزدهمین برنامه ورزش صبحگاهی کارمندان دولت با حضور روزبه استاندار قزوین و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی در پارک مشاهیر قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،  مرتضی روزبه در حاشیه برنامه  ورزش صبحگاهی که در پارک مشاهیر(لاله) برگزار شد در سخنانی بیان داشت: کاهش بیماری ها و آسیب های اجتماعی و ارتقای نشاط از فواید ارزشمند ورزش هستند که نباید براحتی از آنها عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که ورزش برای فراگیر شدن باید براحتی در دسترس بوده و ارزان باشد تا مورد اقبال جامعه واقع شود.

روزبه با بیان اینکه باید از پرداختن به کارهای لوکس و نمایشی برای ترویج ورزش همگانی پرهیز کنیم، افزود: بی توجهی به ورزش موجب می شود تا خسارات سنگینی را در سایر حوزه بپردازیم.

استاندار قزوین، تغییر سبک زندگی را یکی از مهم ترین دلایل بی توجهی به ورزش و کم تحرکی شهروندان عنوان کرد و گفت: در چنین شرایطی باید از همه ظرفیت ها برای توسعه ورزش همگانی بهره ببریم.

وی از ورزش همگانی به عنوان یک ورزش ارزان که به امکانات و منابع مادی ورزش قهرمانی نیازمند نیست و در بیشتر اماکن قابل اجرا است، نام برد و افزود: بوستان ها بهترین محل برای پرداختن ورزش همگانی بشمار می روند که امروزه بسیاری از مردم به آنها دسترسی دارند.

روزبه با اشاره به نقش ورزش در کاهش بیماری ها و آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، گفت: باید این فرهنگ را در بین همه اقشار و گروه ها جا انداخت که در هر مکان و زمانی می توان بدون هزینه خاصی به ورزش پرداخت و ضمن برخورداری از نشاط، تندرستی خود را نیز تضمین کرد.

ورزش صبحگاهی2

نظر شما