رییس دادگستری شهرستان البرز:

هدف دستگاه قضا صیانت از آرای مردم است

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۰:۴۷
کد خبر: ۳۳۸۳۷۰
هدف دستگاه قضا صیانت از آرای مردم است
اصانلو در نخستین جلسه بررسی مسایل انتخابات شهرستان البرز: وظیفه ما به عنوان دستگاه قضایی برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی و کمک به سالم سازی فضای آن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رسول اصانلو رییس دادگستری شهرستان البرز در نخستین جلسه ستاد ویژه بررسی، پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی شهرستان البرز بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلور اراده مردم در اداره جامعه اسلامی است و مصداق بارز جمهوریت نظام و شاخصه دموکراسی در کشور است.

وی ادامه داد: ضروری است همه ما کمک کنیم انتخابات امسال همانند دوره های قبل پر شور و حتی پرشورتر و باشکوه تر و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و بی تردید حضور باشکوه مردم موجب قوام نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

رییس دادگستری شهرستان البرز اضافه کرد: وظیفه ما به عنوان دستگاه قضایی برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی و کمک به سالم سازی فضای آن است.

وی افزود: در این راستا استراتژی دادگستری به طور کامل بی طرفانه، حمایتی و با رویکرد کمک به فرآیند روان سازی انتخابات است و آنچه که مهم است خواست و اراده مردم است و نهایت سعی و توان ما صیانت از آرای مردم است و شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسرا و دادگاه حوزه قضایی تعیین گردیده است.

اصانلو یادآورشد: لازم است تا زمان برگزاری انتخابات نسبت به تنویر افکار عمومی در خصوص رسیدگی قاطع، رعایت قانون، توجیه عناوین مجرمانه اقدامات لازم اعمال شود.

در ادامه سایر اعضا نیز دیدگاه های خود را در خصوص روند برگزاری انتخابات و رهکارهای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی عنوان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز