رییس کمیته داوران برگزاری مسابقات بسکتبال استان قزوین:

مشکلات مالی و مدیریتی موجب دلسردی مجموعه بسکتبال استان شده است

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۳:۴۸
کد خبر: ۳۵۶۲۳۹
مشکلات مالی و مدیریتی موجب دلسردی مجموعه بسکتبال استان شده است
آزادایمانی: مشکلات مالی و مدیریتی موجب دلسردی مجموعه بسکتبال استان شده و این موضوع نیازمند یک تصمیم جدی است.

علی آزادایمانی، رییس کمیته انضباطی و داوران برگزاری مسابقات بسکتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قزوین با اشاره به وضعیت بسکتبال استان اظهار کرد: استان قزوین در سال گذشته با تیم هفت الماس در مسابقات لیگ برتر شرکت کرد که در نتایج پایانی و طبق آخرین رده بندی این تیم در رده آخر ایستاد و درواقع سقوط کرد.

وی افزود: پس از سقوط هفت الماس قرار بر این شد که تیم پمینای اصفهان با همکاری یه سرمایه گذار و حامی مالی جدید خریداری شود و قزوین با این تیم به مسابقات لیگ دسته یک شرکت کند که این اتفاق صورت نگرفت.

رییس کمیته انضباطی هیات بسکتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: با تصمیم مدیران هیات بسکتبال استان، تیم ری‌ را شکل گرفت که نخستین حضور خود در مسابقات لیگ دسته یک را تجربه می کند.

این مسئول با بیان اینکه نماینده استان در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته یک کشور 10 امتیازی است، اضافه کرد: تیم بسکتبال ری‌ را در دور رفت بازی ها با 7شکست در رده نهم جدول رده بندی جای گرفت و روز گذشته در نخستین بازی هفته اول دور برگشت رقابت‌های لیگ یک بسکتبال با نتیجه 64 بر 57 مقابل ایستک کردستان پیروز میدان شد.

تیم بسکتبال ری ‌را 18 دی ماه مهمان پارسای مشهد است

آزادایمانی در ادامه عنوان کرد: در هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال تیم ری‌ را 18دی ماه مهمان پارسای مشهد خواهد بود، این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که در مسابقات رفت تیم ری ‌را نتیجه را به پارسای مشهد واگذار کرده است.

رییس کمیته داوران برگزاری مسابقات بسکتبال استان قزوین با اشاره به مشکلات هیات بسکتبال استان گفت: با توجه به اینکه ریاست این هیات همچنان برعهده محمدرضا صفری است و ایشان سال گذشته از استان قزوین به استان دیگری منتقل شدند به طبع نبود ایشان مشکلاتی را برای هیات بوجود آورده است.

وی افزود: منتخبین برای ریاست هیات ها به مدت چهار سال عهده دار این مسئولیت خواهند بود و هنوز بیش از یک سال از ریاست آقای صفری باقی مانده است اما با عدم حضور و کوتاه بودن دست ایشان از منابع مالی استان هیات بسکتبال خیلی ضعف عمل می کند.

این داور ملی در ادامه با اشاره به ضعف مدیریت در هیات بسکتبال قزوین گفت: مدیرکل ورزش و جوانان هر استانی می تواند با هماهنگی فدراسیون می توانند تصمیم بگیرند که فردی همچنان در ریاست هیاتی باشد یا نباشد.

رییس کمیته انضباطی هیات بسکتبال استان قزوین با تاکید بر اینکه در راستای ساماندهی وضعیت هیات بسکتبال باید اقدامی درست صورت بگیرد، ابراز کرد: اما اتفاقی که هم اکنون درحال وقوع است ضعف هیات بسکتبال در شرایط سخت مالی است.

آزادایمانی در ادامه تصریح کرد: غیر از تیم جوانان قزوین که در مسابقات کشوری مقام دوم را کسب کرد هیات بسکتبال استان افتخاری دیگری را در کارنامه خود ثبت نکرده است.

عدم برگزاری مسابقات استانی بسکتبال از سال گذشته

این داور ملی با بیان اینکه مسابقات استانی بسکتبال از سال گذشته برگزار نشده است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات نیازمند صرف هزینه است که متاسفانه در خیلی از موارد هزینه برگزاری مسابقات از سوی دبیر هیات و با هزینه شخصی پرداخت شده است.

رییس کمیته داوران برگزاری مسابقات بسکتبال استان قزوین با تاکید بر اینکه هیات های شهرستانی بسکتبال هم مشکل مالی دارند، اظهار کرد: این موضوع موجب دلسردی و خستگی در مجموعه بسکتبال استان شده است.

آزادایمانی در پایان گفت: باید از مسوولین و حامیان تیم ری ‌را که همه جانبه تیم را حمایت می کنند، تشکر کرد و امیدواریم این تیم بتواند در دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک شکست های خود را جبران کند.

داور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز