همتی استاندار قزوین اعلام کرد:

آمادگی کامل قزوین در مقابله با بیماری فوق حاد پرندگان

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۳۳:۱۳
کد خبر: ۵۰۱۸۵۴
آمادگی کامل قزوین در مقابله با بیماری فوق حاد پرندگان
استاندار قزوین گفت : این استان در شرایط آماده باش در جهت کمک به مقابله با بیماری فوق حاد پرندگان را دارد و با اتخاذ تدابیر لازم از محل درآمد مدیریت بحران، آماده هرگونه همکاری هستیم.

به گزارش هبرگزاری برنا؛ فریدون همتی"استاندار قزوین در دیدار با مهدی خلج رئیس دامپزشکی کشور ضمن قدردانی از خدمات ارزنده اداره کل دامپزشکی استان در خصوص اقدام های پیشگیرانه در بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، گفت: اهتمام جدی دامپزشکی قزوین ستودنی بوده و ما نیز آمادگی لازم را جهت هر نوع همکاری در این زمینه داریم.

فریدون همتی اضافه کرد: خوشبختانه سازمان دامپزشکی هوشیاری و احساس مسئولیت قابل توجهی در زمینه مبارزه با انواع بیماری ها را داشته و با توجه به هماهنگی های لازم، منتظر ارائه گزارش از سوی دامپزشکی استان جهت همکاری های لازم هستیم.

استاندار قزوین بر ارائه گزارش عملکرد از آخرین وضعیت اقدام های دامپزشکی در جهت مراقبت و مبارزه با بیماری فوق حاد پرندگان تاکید و یادآور شد: اقدام های انجام شده بیانگر هوشمندی این اداره کل در استان بوده و امیدواریم شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

در پایان این دیدار متقی فرد رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: تمام همت استان برای دو واحد آلوده آنفلوآنزای فوق پرندگان باعث شده تا به واحد های دیگر سرایت نکند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز