پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان قزوین به بخش خصوصی واگذار می‌شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۳:۰۶
کد خبر: ۵۰۲۰۹۹
پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان قزوین به بخش خصوصی واگذار می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به لزوم واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان قزوین گفت: در حال حاضر اعتبارات دولتی به هیچ وجه پاسخگوی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمد مشهدی آقایی امروز صبح قبل در نشست کارگروه منتخب واگذاری ماده 27 اداره کل ورزش و جوانان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر تعداد زیادی از پروژه‌های ورزشی استان قزوین به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام مانده است.

وی افزود: واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی می‌تواند تنها راهکار موجود برای توسعه و اتمام این پروژه‌های نیمه تمام باشد و از سوی دیگر راهی برای افزایش فضاهای ورزشی در شهر است.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خاطرنشان کرد: ماده 27 یکی از تدابیر دولت روحانی است که می‌تواند راهی مناسب به جهت تامین فضای ورزشی مورد نیاز در شرایط موجود کشور برای مردم باشد.

مشهدی آقایی گفت: شرایط اقتصادی حاکم بر کشور از سوی دیگر دستور اجرای اقتصاد مقاومتی سبب شد تا در بسیاری از موارد از تکمیل و اجرایی شدن پروژه‌هایی که در اولویت نبودند خودداری شود از این رو قانون ماده 27 و واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی از سوی دولت مطرح شد که مورد توجه ادارات ورزش و جوانان کشور و بخش خصوصی قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماده 27 مجوز واگذاری مجموعه‌های ورزشی را که به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تمام مانده است به بخش خصوصی را فراهم می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین افزود: ماده 27 یک فرصت استثنایی برای افرادی است که شرایط و علاقه لازم برام سرمایه‌گذاری در ورزش را دارند.

مشهدی آقایی گفت: به منظور اجرای هر چه بهتر این ماده و فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی مورد نیاز مردم از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها خواسته شده است تا لیستی از پروژه‌های نیمه تمام خود را به منظور قرار گرفتن در لیست واگذاری ارایه کنند.

وی در پایان با اشاره به پروژه استخر و سونای شال، سالن ورزشی پونک، سالن ورزشی بعثت قزوین و سالن چند منظوره مهرگان گفت: در حال حاضر پروژه‌های استان قزوین که امکان واگذاری آن‌ها وجود دارد معرفی شده است و در مرحله بررسی صلاحیت سرمایه‌گذاران هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز