رئیس ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی قزوین خبر داد؛

تصادف خودروی پراید و نیسان در جاده اقبالیه قزوین

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۳:۱۵
کد خبر: ۶۹۷۴۴۳
تصادف خودروی پراید و نیسان در جاده اقبالیه قزوین
رئیس ایستگاه شماره سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پراید و نیسان در جاده اقبالیه قزوین و فوت تنها سرنشین خودروی پراید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  علیرضا رحمانی رئیس ایستگاه شماره سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت:  در پی برخورد یک دستگاه پراید با نیسان در جاده اقبالیه قزوین راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در دم جان داد.

رحمانی در تشریح جزئیات این حادثه اظهارکرد: در پی تماس مردمی با سامانه125 در ساعت9 و 40 دقیقه امروز دوشنبه 27فروردین ماه،  از تصادف شدید بین یک دستگاه خودروی پراید و نیسان در جاده اقبالیه به سمت قزوین بعد از سه راهی چوبیندر خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین آتش نشانان ایستگاه شماره هشت چوبیندر و سه مولوی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: در جریان این حادثه خودروی سواری پراید به شدت با قسمت عقب خودروی نیسان برخورد کرده که منجر به خسارت شدید به خودروی پراید و محبوس شدن راننده آن در اتاقک درهم پیچیده خودرو می شود.

رحمانی اعلام کرد:  آتش نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت سوخت و قطع جریان برق خودروها از وقوع آتش سوزی و بروز تصادفات بعدی جلوگیری کرده و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نسبت به برش اتاقک درهم پیچیده خودرو پراید و خارج کردن راننده آن که از ناحیه سر به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود اقدام کردند.

وی در ادامه افزود:  نیروهای عملیاتی راننده حدودا 40 ساله که کاملا بیهوش بود را برای اقدامات بعدی تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی، مشخص شد وی براثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

رحمانی در ادامه با اشاره به حضور کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور در محل حادثه افزود: آتش نشانان با خارج کردن خودروها از صحنه حادثه و انتقال آنها به حاشیه کناری جاده نسبت به تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی اقدام کرده و به مأموریت خود پایان دادند.

وی یادآورشد:  علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی می‌باشد.

آتش نشانی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز