مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین خبرداد؛

اعطای مشوقهای ویژه سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی قزوین

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۶:۰۹
کد خبر: ۶۹۷۹۴۱
اعطای مشوقهای ویژه سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی قزوین
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از اعطای مشوقهای ویژه شامل تخفیف در پرداخت عوامل نقدی حقوق انتفاع،طولانی بودن اقساط حقوق انتفاع وتسهیلات ویژه درجذب سرمایه گذار در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در خبر ساعت20 شبکه استانی صدا و سیما با اعلام این مطلب افزود: در راستای شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی سبد تشویقی ارائه می شود که گامی اساسی در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و طرحهای صنعتی با بهره بانکی پایین، جلوگیری از واردات کالاهای قاچاق، برگزاری نمایشگاههای دائمی فروش محصولات بصورت مستقیم در شهرکهای صنعتی برای عموم مردم، پرداخت یارانه به واحدهایی تولیدی جهت حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی و ... را از مهمترین راهکارهای اساسی در حمایت از تولید کالای ایرانی بر شمرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان از برگزاری نمایشگاه و همایش صنایع کوچک با رویکرد فروش و عرضه کالای ایرانی در مردادماه سالجاری خبر داد و اظهار داشت: در راستای حمایت و ترویج فرهنگ استفاده از کالای با  نقش مدیریت بازاریابی و اصناف در ترویج بازارهای داخلی، نقش ارتقای کیفیت در مصرف کالای ایرانی، نقش ترویج فرهنگی در مصرف کالای ایرانی، نقش و جایگاه مدل‌های توسعه‌ای صنایع کوچک و متوسط در تولید و مصرف کالای ایرانی، نقش نهادهای پشتیبان در تولید و مصرف کالای ایرانی و نقش قاچاق کالا و کنترل واردات در تولید و مصرف کالای ایرانی این نمایشگاه و همایش برگزار می گردد.

خانپور در پایان با تاکید بر اینکه شهرکهای صنعتی مکانی امن برای سرمایه گذاری می باشد ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی زیرساخت ها و همچنین مشوق های خاص مانند معافیت های مالیاتی در شهرک های صنعتی فراهم شده است اقبال عمومی به سمت سرمایه گذاری در این شهرک ها بالاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز