استانداردر اولین جلسه شورای عالی ورزش استان خواستار شد؛

برگزاری با شکوه همایش پیاده روی خانواده در قزوین

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۳:۵۳
کد خبر: ۶۹۸۰۲۲
برگزاری با شکوه همایش پیاده روی خانواده در قزوین
زاهدی در جلسه شورای عالی ورزش به برگزاری با شکوه همایش پیاده روی خانواده در استان قزوین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در اولین جلسه شورای عالی ورزش عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان در زمینه توسعه بیش از پیش ورزش همگانی و قهرمانی استان قزوین گفت: پخش زنده همایش پیاده روی از شبکه سه سیما یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت های استان است که از آن باید به شکل مناسب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه هایی بدون شک موجب ارتقای نشاط شهروندان می شود،اضافه کرد: اولین اقدام برای برگزاری مطلوب این همایش تعیین مسیر پیاده روی است و حتما باید در ابتدای این مسیر پارکینگ به اندازه کافی در نظر گرفته شود تا شاهد اختلال در نظم محیط نباشیم.

استاندار قزوین ادامه داد: اطلاع رسانی و انعکاس اخبار مربوط به این رویداد بزرگ ورزشی باید به گونه ای صورت گیرد که مردم برای حضوردر آن ترغیب شوند و فضای کاملا هیجانی و نشاط آور ایجاد شود.

وی افزود: نظم و امنیت این همایش نیز باید توسط نیروی انتظامی، بسیج و اداره کل اطلاعات تامین شود تا در برگزاری این رویداد شاهد بروز حادثه و ناامنی نباشیم.

زاهدی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تامین آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی، کمک های اولیه و مسایل ایمنی در این همایش باید توسط دستگاه های مسئول اندیشیده شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان قزوین برنامه های نشاط آور را باید در قالب یک کارگروهی با حضور حوزه هنری،صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تنظیم کرده و آنها را در این همایش برای آگاهی مردم اطلاع رسانی کند.

وی افزود: حضور مردم شهرستان ها در این همایش باید به یک روز دیگر موکول شود چرا که پوشش رسانه ای این موضوع دشوار است و اگر مردم شهرستانهای استان علاقمند به حضور در این همایش هستند خود را به مسیر تعیین شده برای پیاده روی برسانند.

زاهدی ادامه داد: همه سازمان ها و تشکل های زیست محیطی و ترک اعتیاد می توانند در این مسیر هم پیاده روی به فعالیت پرداخته و اطلاع رسانی کرده و هم موجب ایجاد نشاط در این مسیر شوند.

وی همچنین گفت: باید به نوعی از حامیان مالی این همایش تقدیر کرد و تمامی هدایا و جوایز نیز به صورت حضوری به شرکت کنندگان واگذار شود تا مشکلات آتی را در این زمینه شاهد نباشیم.

استاندار قزوین افزود: به شعار سال و بحران آب نیز در این همایش باید به شکل شایسته توجه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز