استاندار قزوین؛

"تهدیدات دشمن" اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۳:۵۱
کد خبر: ۷۰۸۰۲۰
تهدیدات دشمن اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد
زاهدی در دیدار هیئت رئیسه سازمان بسیج ادارات استان گفت: تهدیدات دشمن، چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد و اگر آسیبی به کشور وارد شود همه متضرر می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با هیئت رئیسه سازمان بسیج ادارات استان که در استانداری برگزار شد، گفت: اگر آسیبی به کشور وارد شود چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد و همه متضرر می شوند لذا باید با رفع اختلافات همه باهم برای تقویت وحدت و یکپارچگی در استان و کشور اقدام کنیم.

وی اظهارداشت: یکی از ابتکارات ماندگار امام راحل نهادسازی بود که در عرصه های مختلف شکل گرفت و امروز از دستاوردهای آن بهره مند هستیم.

زاهدی افزود: بسیج امروز فقط یک نهاد نظامی نیست بلکه با ساماندهی همه اقشار توانسته خدمات ارزشمندی در عرصه های عمرانی، فرهنگی، درمانی، رفع فقر و محرومیت زدایی و سایر موارد به مردم ارائه کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: هیچ نهادی به گستردگی و فراگیری بسیج نیست و امروز می توانیم بخوبی درک کنیم این رویکرد و ابتکار امام تا چه میزان توانسته مشکلات جامعه و مردم را کاهش دهد.

زاهدی گفت: اعتقادات دینی و توجه به معنویت بهترین عامل دستیابی به آرامش است و کسانی که در مسیر معنویت گام برمی دارند از یک آرامش واقعی برخوردار می شوند که سایر امورشان را نیز اصلاح می کند و ما نیز با فرایض دینی می توانیم به این مرحله برسیم.

وی توجه به قانون را برای رسیدن به توسعه و موفقیت ضروری دانست و اظهارداشت: باید قانون برای همه ما فصل الخطاب باشد و بدانیم پایبند نبودن به آن می تواند هزینه های سنگینی به جامعه تحمیل کند.

استاندار قزوین با اشاره به شرایط حساس کنونی اظهارداشت: در شرایطی که دشمنی ها با نظام اسلامی شدت گرفته باید وحدت و انسجام داخلی را تقویت کنیم و همه در کنار یکدیگر برای مقابله با تهدیدات همت کنیم.

 مسئول سازمان بسیج ادارات استان در این دیدار گفت: 10 حوزه مقاومت در استان، که چهار حوزه آن در شهر قزوین وجود دارد، 170 پایگاه را شامل می شوند.

حسین فیضی، رسالت بسیج ادارات را تحقق دولت اسلامی، سند چشم انداز کشور و رسیدن به تمدن نوین اسلامی دانست که اجرای آن وظیفه سنگینی را بر دوش مسئولان این سازمان واگذار کرده است.

وی ادامه داد: ما برای یاری دولت و دستگاه های اجرایی بخش های مختلف آماده هستیم تا بتوانیم دولت اسلامی را با تعاملات فرهنگی و بسیجی نهادینه کنیم.

این مسئول بسیجی ادامه داد: نهادینه کردن خدمت صادقانه و خالصانه و کشاندن خدمت به درون مردم از اهداف مهم این نهاد بوده که به دنبال آن افزایش کارآمدی نظام و رضایتمندی مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام را به دنبال خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز