همزمان با ۲۷ اردیبهشت؛

استاندار قزوین روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷:۵۰
کد خبر: ۷۰۸۳۳۵
استاندار قزوین روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
زاهدی استاندار قزوین باصدور پیامی 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دنیای امروز دنیای رسانه های جمعی وافکار عمومی است  و استفاده از ظرفیت ها، منابع و ابزارهای اطلاع رسانی در چنین فضایی شرط اولیه موفقیت و اثرگذاری است  بدون تردید در چنین فضایی نقش و اهمیت افکارعمومی در توفیق یا عدم توفیق سیاست ها و برنامه ریزی ها وظیفه و ماموریت مدیران دستگاه های دولتی و غیردولتی را در برقراری ارتباط و تعامل گسترده و اثربخش با وسایل ارتباط جمعی و اصحاب رسانه (به عنوان منابع کسب خبر و ابزار های اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم) بیش از گذشته به یک رسالت ضروری و درعین حال خطیر و حساس تبدیل کرده است.

بدیهی است که توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان یکی از بسترها و ظرفیت های اطلاع رسانی و حلقه اتصال سازمان ها و نهادها با رسانه ها و افکار عمومی می تواند تاثیر به سزایی در جهت پاسخگویی به شهروندان و تقویت ارتباط و اعتماد بین مدیران و مردم  در پی داشته باشد.

اینجانب به نوبه خود 27 اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و فرارسیدن این  هفته را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و  اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نظارتی، نهادهای عمومی و خدمات رسان اعم از دولتی و غیر دولتی تبریک گفته و توفیق روز افزون این عزیزان را  از درگاه ایزد متعال مسئالت می نمایم.

 انتظار می رود با برنامه ریزی و حمایت عملی و موثر همه مدیران و مسئولین  ذی ربط  شاهد ارتقا و اعتلای هرچه بیشتر جایگاه و نقش روابط عمومی ها  و فراهم کردن بستر های لازم  برای اطلاع رسانی معقول، اقناعی و هنرمندانه و اثرگذار در عرصه های مختلف باشیم.

عبدالمحمد زاهدی

استاندار قزوین

استانداری22 (1)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز