مدیرکل راهداری قزوین خبرداد؛

افزایش نظارت بر شرکت های حمل و نقل در قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۱۷۷۶۸
افزایش نظارت بر شرکت های حمل و نقل در قزوین
افشین پیرنون از افزایش نظارت و بازرسی شرکت ها و موسسات حمل و نقلی قزوین در سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت امروزه حوزه حمل و نقل در سطح کشور می توان با اعمال نظارت و بازرسی بیشتر ناوگان حمل و نقل جاده ای شاهد کاهش سوانح و حوادث رانندگی و همچنین افزایش سلامت رانندگان و کالا در محورها بود.

پیرنون اظهار داشت: با توجه به سیاست های ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی سال جاری در خصوص نظارت مستمر بر عملکرد و رسیدگی به موقع تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای می تواند کمک بسزایی در کاهش میزان تخلفات حمل و نقل کند.

مدیرکل راهدای قزوین در خصوص موارد مورد توجه و رسیدگی بازرسان این اداره کل بیان کرد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای از رانندگان، عدم مسوولیت پذیری شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای در خصوص پرداخت کامل هزینه کرایه به راننده در مقصد حمل و سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان از موراد مورد رسیدگی توسط بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان می باشد.

پیرنون در خصوص برخورد با شرکت های حمل و نقلی متخلف افزود: شرکت ها و موسسات حمل و نقلی که مرتکب تخلف می شوند برای رسیدگی به کمیسیون ماده 12 ارجاع شده احکام لازم صادر می شود.

وی در پایان اظهار کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند در خصوص کمیت و کیفیت خدمت رسانی شرکت های حمل و نقل کالا می توانند شکایات خود را به صورت مکتوب و به همراه مستندات و مدارک لازم به این اداره کل اعلام تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز