مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:

بانوان نقش موثری در ترویج کالای ایرانی دارند

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۳:۱۳
کد خبر: ۷۲۸۰۰۳
بانوان نقش موثری در ترویج کالای ایرانی دارند
معصومه مرادیان گفت: نقش بانوان در ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی برجسته و موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ معصومه مرادیان مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین در آیین افتتاحیه نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" و "در ماندگار" اظهار کرد: نقش آفرینی زنان در رواج فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی پررنگ و موثر است و زنان محور و رکن اصلی و عهده دار مدیریت درآمد خانواده هستند.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین افزود: زنان به عنوان قلب تپنده جامعه با ایستادگی در مقابل فرمان نابخردانه مقابله کردند و فرهنگ حجاب را گسترش دادند. همچنین در دوران انقلاب با دستان پرتوان خود فرزندانشان را راهی میدان های تظاهرات کردند تا جوانه نو رسته انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شود.

مرادیان ادامه داد: زنان در هر عرصه ای نقش اصلی و موثری را دارند و مصرف کالای ایرانی با مدیریت اندیشمندانه و تربیت فرزندان، نقش اصلی را در ترویج استفاده از کالای ایرانی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در عرصه جنگ، مادران فداکارانه فرزندان خود را تقدیم کشور و اسلام کردند تا در یک جنگ نابرابر بایستند و پیروزی را نوش جان کنند.

این مسوول یادآور شد: مقوله عفاف و حجاب نه تنها به عنوان یک امر دینی و مذهبی، بلکه یک مقوله انسانی است که ریشه در ذات و فطرت انسان ها دارد و تفکیکی بین زنان و مردان نیست.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب تنها به ظاهر افراد منتهی نمی شود و عبارت است از عفاف تفکر، زبان، نگاه، دل و نه تنها شامل حال زنان، بلکه شامل حال مردان نیز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز