دبیر اتاق بازرگانی خارجی اوکراین در قزوین:

از توسعه مناسبات اقتصادی با قزوین استقبال می کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۷:۰۵
کد خبر: ۷۳۸۲۳۹
از توسعه مناسبات اقتصادی با قزوین استقبال می کنیم
دبیر اتاق بازرگانی خارجی اوکراین از توسعه مناسبات اقتصادی با قزوین استقبال کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یوری ماکاهان چوک مدیر اتاق بازرگانی خارجی ICC در نشست با تجار، بازرگانان و تولید کنندگان استان قزوین که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد با استقبال از  توسعه مناسبات اقتصادی با قزوین اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های صنعتی و کشاورزی جمهوری اسلامی حجم صادرات ایران به اوکراین تا چند برابر قابل افزایش است و از توسعه مناسبات اقتصادی استقبال می کنیم.

یوری ماکاهان چوک در این نشست گفت: icc کار سیاسی نمی کند بلکه دنبال رفع مشکلات تجارت منطقی است و اگر تجار با دعوت آی سی سی به اوکراین سفر کنند مورد حمایت جدی ما قرار می گیرند.

وی بیان کرد: به دلیل مشکلات سیاسی محدودیت هایی داشته ایم اما روند روبه بهبودی است و اگر با دعوت نامه icc وارد اوکراین شوید وضعیت بهتری خواهید داشت.

یوری ماکاهان چوک تصریح کرد: باید تولیدات خود را به بازار اوکراین معرفی کنید تا با توانمندی صنعتی شما آشنا و وارد تجارت بیشتری شویم.

مدیر اتاق بازرگانی خارجی icc یادآور شد: کالاهای زیادی برای تبادل داریم و اگر یک سال در کشور ما کار کنید با اهمیت کار در کشور اوکراین آشنا می شوید.

وی گفت: به نظر می رسد اطلاعات غلطی به ما رسیده و برای شروع کار بیشتر لازم است ضمن تبادل اطلاعات دقیق تر با مطالعه جلو برویم.

یوری ماکاهان چوک بیان کرد: آماده پذیرش هیئت تجاری استان قزوین در شهر کیف هستیم تا با توان صنعتی و کشاورزی ما آشنا شوید و راههای گسترش مناسبات تجاری را هم بررسی کنیم.

وی افزود: icc اوکراین در ردیف ۱۹ «آی سی سی» برتر جهان است. اگر در مبادلات تجاری مشکل حقوقی ایجاد شود خوشبختانه «آی سی سی» حرف آخر را می زند که این کار یک تضمین و اعتماد به تجارت با اوکراین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز