با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

سعید انبارلویی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۲:۳۹
کد خبر: ۷۳۸۷۹۷
سعید انبارلویی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین شد
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین باحضور معاون امور استان های رسانه ملی و امام جمعه موقت تهران برگزار و سعید انبارلویی بعنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با حضور استاندار قزوین و علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در تالار آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار و ضمن تجلیل از خدمات چهار ساله ابوالفضل معصومی فر مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز قزوین سعید انبارلویی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتصاب2

استاندار قزوین در این مراسم در سخنانی نقش رسانه‌ ها، به ویژه رسانه ملی در شفاف سازی و مبارزه با فساد را بسیار مهم دانست.

عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه نقش رسانه ملی در همه عرصه‌ ها بی بدیل و تاثیرگذار است، یادآور شد: در زمان جنگ سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای جهان، رسانه ملی طلایه دار و فرمانده میدان است.

این مقام عالی استان ادامه داد: در شرایط کنونی برای حفظ وحدت و یکپارچگی باید یک صدای واحد از همه رسانه ها، تریبون ها، محافل و گروه‌ ها شنیده شود و آن در جهت ایجاد، ارتقا و نمایش وحدت است.

استاندار قزوین با بیان اینکه نقشی که رسانه ملی و واحد‌های استانی با توجه به اقلیم‌ ها و فرهنگ‌ های متفاوت در ارتباط با توسعه منطقه‌ای کشور دارند، اضافه کرد: رسانه ملی در مراکز استان‌ ها از یک طرف به ویژگی‌ های درون استانی می‌ پردازد و از طرف دیگر رابط اخبار استان و کشور است که این مهم در صدا و سیمای تازه تاسیس قزوین به خوبی نمایان است.

انتصاب3

امام جمعه موقت تهران هم در این مراسم گفت: جامعه‌ ی امروز بیش از پیش به وحدت و همدلی نیاز دارد و رسانه ملی در استحکام این وحدت بسیار تاثیرگذار است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد با تاکید بر تحلیل عالمانه مشکلات و پرهیز از سطحی نگری افزود: رسانه ملی باید ریشه‌ های مشکلات را تبیین کند و به مردم اطلاع دهد تا مانع از بروز چالش‌ های جدی شود.

مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز قزوین نیز در سخنانی با اشاره به ظرفیت های بزرگ فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی این استان، خواستار هماهنگی همه دستگاه ها در معرفی شایسته قزوین شد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی در کنار ظرفیت پویای نسل جوان، می توان از تحریم ها عبور کرد و وظیفه رسانه ملی معرفی و تقویت این ظرفیت هاست.

نظر شما