رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خبرداد؛

برگزاری جشنواره بزرگ ورزش آپارتمانی در محله مینودر

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۱:۲۹
کد خبر: ۷۳۸۸۷۷
برگزاری جشنواره بزرگ ورزش آپارتمانی در محله مینودر
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش آپارتمانی در محله مینودر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: جشنواره بزرگ ورزش آپارتمانی در محله مینودر، برج های مسکونی جام جم برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با عنوان «تفریح، ورزش، تندرستی همه جا برای همه شهروندان» و در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در میان شهروندان برگزار شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: برگزاری استیج شاد همراه با اهدای جوایز، برگزاری مسابقات ورزشی خانواده نظیر دارت، آب بازی، پدران و پسران، غرفه سنجش سلامت BMI از جمله برنامه هایی بود که در این جشنواره برگزار و با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

برگزاری جشنواره بزرگ ورزش آپارتمانی تا پایان سال در سطح شهر قزوین

درافشانی از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش آپارتمانی تا پایان سال در سطح شهر قزوین هم خبرداد و افزود: پیشرفت سریع شهرها موجب شده است تا زندگی در خانه های کوچک آپارتمانی و مجتمع‌ های مسکونی روندی رو به رشد داشته باشد که به دنبال زندگی آپارتمان نشینی کم تحرکی، رخوت و سستی ترویج یافته و ساکنین آپارتمان ها به ویژه کودکان و نوجوانان به انجام بازی های کامپیوتری روی آورده اند که به طور قطع سلامت جسمی و بهداشت روانی انان را به خطر می اندازد.

این مسئول اضافه کرد: در همین راستا به منظور ایجاد پویایی، تحرک و شادابی در شهروندان به ویژه در میان ساکنین برج ها و آپارتمان ها سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزاری جشنواره بزرگ ورزش آپارتمانی را در دستور کار خود قرار داده است و تا پایان سال جشنواره های متعددی در  برج ها و آپارتمان های سطح شهر قزوین برگزار خواهد شد.

فرهنگی ورزشی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز