مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

نقش رسانه ها در رونق تولید بی بدیل است

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۱:۱۸
کد خبر: ۷۳۸۹۳۰
نقش رسانه ها در رونق تولید بی بدیل است
حمیدرضا خانپور گفت: نقش رسانه ها در رونق تولید با اطلاع رسانی صحیح بی بدیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین به همراه مدیر روابط عمومی این مجموعه در بازدید از خبرگزاری برنا که بمناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛ ضمن تبریک این روز،  نقش رسانه ها در رونق تولید را بی بدیل عنوان و اظهارکرد: باتوجه به اینکه رسانه ها در بازدید مدیران از واحدهای صنعتی حضور دارند؛ می توانند با اطلاع رسانی صحیح نقش مهمی در رونق تولید ایفا کنند.

خانپور تاکیدکرد: در این بازدیدها به دنبال رفع مشکل واحدهای تولیدی هستیم و انتظار داریم دستگاه های خدمات رسان جزیره ای فکر نکنند و در خدمت تولیدکنندگان باشند.

وی بر لزوم بازنگری در قوانین بانک ها تاکید کرد و خواستار همکاری بانک ها با صاحبان صنایع در زمینه اخذ اقساط تسهیلات اعطایی شد.

خانپور درخصوص آخرین وضعیت شهرکهای صنعتی استان اظهارکرد: در 5 ماهه نخست سال جاری رتبه اول را در زمینه جذب سرمایه گذار کسب کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ادامه داد: خوشبختانه تا امروز رتبه اول در زمینه جذب و واگذاری زمین به سرمایه گذار را بدست آورده ایم.

وی عنوان کرد: در تیر ماه سال جاری شهرک صنعتی کاسپین بعنوان شهرک صنعتی برتر کشور انتخاب شد که امیدواریم این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خواستار انتشار صادقانه اخبار و نقد منصفانه از سوی رسانه ها شد و گفت: امیدواریم رسانه ها علاوه بر اطلاع رسانی درست راهکار هم ارائه دهند و به مردم امید تزریق کرده و اعتماد ازدست رفته مردم را بازسازی کنند.

خانپور در خاتمه با اهدای لوح و هدیه ای از زحمات خبرنگاران این رسانه قدردانی کرد.

شهرکهای صنعتی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز