مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین اعلام کرد؛

گفت و گو نیاز اصلی جامعه و رسانه ها

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۸:۱۲
کد خبر: ۷۳۹۸۸۳
گفت و گو نیاز اصلی جامعه و رسانه ها
مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین گفت و گو را نیاز اصلی جامعه و رسانه ها دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ " نصرت الله علیرضایی" مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین در مراسم نکوداشت روز خبرنگار در استانداری قزوین با تاکید بر ضرورت گفت و گو میان رسانه ها و مردم و نقش آن در کاهش تنش ها اظهار کرد: امروزه گفت و گو نیاز اصلی جامعه ما است و باید برای تقویت این امر مهم و ضروری در اجتماع اقدام کرد.

 وی افزود: امروزه با جامعه متکثر از نظر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مواجه هستیم که با سلایق و دیدگاه های مختلف اعتقادات، باورها و آرمان ها و نظرات متفاوت را در جامعه بازتاب می دهند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان اذعان کرد: با واقعیت متکثر جامعه، می توان هم همدلانه برخورد کرد و آن را به رسمیت شناخت و هم می توان صداهای مختلف را انکار کرد و نادیده گرفت.

مدیر کل روابط عمومی استانداری ادامه داد: راه تقویت این تکثر سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در کشور و جامعه گفت و گو است و می توان اذعان کرد گفت وگو مهمترین عنصری است که امروزه در این جامعه به آن نیاز داریم.

علیرضایی خاطر نشان ساخت: گفت و گوی بین جریان های مختلف سیاسی و رسانه ای ملزومات، مقدمات و بسترهایی نیاز دارد که از جمله باید مسئولان سعه صدر را بالا برده و بر حوصله خود بیفزایند.

وی با بیان اینکه کسانی که اهل گفت و گو نیستند یا باید به سمت خشونت یا شایعه و یا اخبار بدون پشتوانه پیش بروند افزود: کسی اهل گفت وگو است که در دیگران حداقل بخشی از حقیت را ببینید و کسی که از پشت حزب، نژاد، طبقه و جناح خود مسائل را ببیند و خود را ترازوی حقیقت قرار دهد، نمی توانند به گفت و گو معتقد باشند.

علیرضایی افزود: گفت و گو یعنی اینکه هر کس از منظر خود یک برداشت و تحلیل داشته و آنها را به رسمیت بشناسد تا یک جامعه مبتنی بر طمانینه و آرامش داشته باشیم و گرنه در یک فضای مبتنی بر تنش و جر و بحث و تخطی حذف دیگران را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: همه اصحاب قلم و رسانه می توانند این فضا را ایجاد کنند و رسالت همه مسئولان ما ایجاد چنین فضایی توام با آرامش است که امیدواریم با دیدگاه ها و راه حل های موثر بتوانیم بیش از گذشته این فضا را ایجاد و تقویت کنیم.

علیرضایی گفت: 17مرداد ماه روز خبرنگار همراه استاندار و معاون سیاسی از 20رسانه استان در گروه ها و طیف های مختلف بازدید شد و از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه تجلیل شد.

علیرضایی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز