استاندار قزوین اعلام کرد؛

نقش اساسی صنایع کوچک در خودکفایی کشور

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۰:۴۸
کد خبر: ۷۳۹۸۸۴
نقش اساسی صنایع کوچک در خودکفایی کشور
استاندار قزوین نقش صنایع کوچک در خودکفایی کشور و عدم نیاز به بیگانگان را اساسی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پیام عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۱مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک اعلام کرد: صنایع کوچک، شهرکها و نواحی صنعتی در توسعه صنعتی، اشتغال پایدار، رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردارند و می توانند در خودکفایی کشور نقش اساسی، بی بدیل و کلیدی داشته باشد.

متن کامل پیام استاندار به شرح زیر است:

بیست و یکم مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک را برجهادگران عرصه تلاش و تولید، پیشکسوتان، کارآفرینان، نخبگان اقتصادی حوزه صنایع کوچک و سرمایه گذاران صنعتی که در رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش اساسی ایفا کرده تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در وضعیت حساس کنونی جامعه که ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی، توجه به معشیت مردم و توزیع عادلانه درآمد همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران می باشد، توسعه صنایع کوچک جز با همت تمامی تاثیر گذاران این حوزه تحقق نخواهد یافت. ضمن تقدیر و تشکر از مدیران حوزه صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی استان به کلیه دستگاههای اجرایی اقتصادی و خدمات رسان استان ابلاغ می کنم در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی"  نامگذاری نموده یار و یاور شما و تسهیلگر در حل مشکلات پیش روی صنعت باشند.

توفیق خدمت گذاری شایسته توسط سرمایه گذاران و صنعتگران عزیز را از خداوند قادر متعال خواستارم.

عبدالمحمد زاهدی

استاندار قزوین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز