فرمانده سپاه شهرستان البرز:

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۵:۲۸
کد خبر: ۷۳۹۹۳۱
دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند
سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل طاهرخانی گفت: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند که با اتحاد می توان از این کار جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز در نشست خبری که در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد گفت: رسانه ها از ملتهب کردن جامعه بپرهیزند هرچند در عملکرد مسئولان ضعف و نقد زیادی هست و دشمنان هم به دنبال شکاف و شکستن اتحاد مردم با نظام هستند که در این شرایط حفظ اتحاد در جامعه بیش از پیش اهمیت می یابد.

سرهنگ طاهرخانی اذعان کرد: خبرنگاران هم در کنار سایر مردم و نیروهای مسلح برای حفظ انقلاب شهدای گرانقدری را تقدیم کرده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: خبرنگاران آیینه تمام نمای جامعه و رابط مسئولان و جامعه هستند تا نیازهای مردم به مسئولان برسد و عملکردهای آنان نیز برای مردم تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز در ادامه اظهار داشت: دشمن از ابتدای انقلاب با تحریم، جنگ ۸ساله و تحریم های امروز، ترورهای فراوان برای براندازی و ساقط ساختن انقلاب برنامه ریزی کرده است.

این مسئول تبین کرد: هدف رسانه باید نقد منصفانه باشد و نباید در زمین دشمن بازی کرد.

سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: در چند روز گذشته تجهیزاتی که مورد نیاز اتاق عمل ماست در انبارها احتکار کرده بودند که بیش از چند ده میلیارد تومان برآورد می شود و از نظر بهداشتی زیر صفر بود.

وی تصریح کرد:  رانت اطلاعاتی در این احتکار نقش اصلی را ایفا می کردند و با آگاهی کامل دست به این عمل زدند که با تهدیدات عوامل سودجو همراه بوده است اما دادستان، اطلاعات سپاه با کار انقلابی خود پیگیری های لازم را انجام دادند.

این مقام مسئول گفت: اگر خودمان به خودمان لطمه نزنید دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سرهنگ طاهرخانی ابرازکرد: رسانه ها نقش مهمی در آگاه سازی مردم دارند.

وی در پایان گفت: مردم به گردن مسئولان حق دارند و حزب بازی از آفت های جامعه است، سپاه برای مردم و با مردم است و برای حفظ امنیت و رفاه مردم جان خود را هم تقدیم خواهیم کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یادواره شهدای شهرستان البرز در سالن یادگار امام در ۲۵مهر ماه برگزار خواهد شد و هدف از این برنامه انتقال فرهنگ جهاد و شهادت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز