مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) قزوین:

عاشورا یک جریان سیال تاریخی است

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۷:۴۳
کد خبر: ۷۵۲۷۶۲
عاشورا یک جریان سیال تاریخی است
حجت الاسلام حسین عدالتی گفت: واقعه عاشورا نه تنها یک واقعه بلکه یک جریان سیال تاریخی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع کارکنان این ناحیه با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: واقعه عاشورا تنها یک واقعه نبود بلکه یک جریان همیشگی در تاریخ بوده و همین مسئله هم علت ماندگاری این واقعه در اعصار مختلف بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عزت‌طلبی، عدالت‌ خواهی و نفی هر گونه استکبار از مهمترین پیام‌ های نهضت عاشورا برای همه مسلمانان در همه برهه‌ های تاریخی است.

حجت الاسلام عدالتی یادآور شد: امام حسین(ع) قیام خود را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر پایه‌ ریزی کردند واگر می‌ خواهیم جامعه را اصلاح و ارزش‌ ها و معروف‌ ها را بر آن حاکم کنیم باید در مسیر زنده نگه داشتن پیام‌ های عاشورای حسینی حرکت کنیم و درس آزادگی و عزت‌ طلبی را از مکتب حسینی بیاموزیم.

این مسوول عنوان کرد: فرهنگ عاشورا میراثی گرانبها برای همه مسلمانان بوده و باید با تأسی از پیام‌ های عظیم عاشورا برای عزت و تعالی امت اسلامی تلاش کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه دشمنان با برخورد سخت و نظامی با جمهوری اسلامی ایران جواب نگرفته اند، گفت:  دشمنان از طریق جنگ نرم که آرام و بی‌ سروصداست وارد شده و به ترویج مدگرایی، فساد و فحشا و نا امید کردن جوانان به آینده کشور، تضعیف اصل و رأس نظام، ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسئولان و اقوام ایرانی پرداختند.

وی تصریح کرد: هدف دشمن در جنگ نرم  بی‌اعتقاد کردن نسل نو به دین، تضعیف پایه‌ های فرهنگی انقلاب، سست کردن جوانان به آینده خود و کشورشان، عوض کردن ذهن مردم از اسلام و نا امید کردن جامعه از نظام سلطه می باشد.

حجت الاسلام عدالتی اظهار داشت: بهترین سپر مقابله با جنگ نرم ترویج فرهنگ غنی اسلامی با بهره گیری از فرهنگ اهل بیت و فرهنگ و تفکر بسیجی، ایثار و شهادت است که باید دراین راستا همه نیروی ارزشی و دلسوز انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

این مسئول در خاتمه وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت را رمز پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: ملت ایران با تبعیت از ولایت همیشه با حضور خود این حماسه را خلق، ثابت کرده اند پشتیبان نظام و ولایت هستند و بار دیگر توطئه های دشمنان را در نطفه خفه خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز