طی سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

کمک دو میلیارد تومانی حامیان به ایتام قزوین

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۲۴:۰۶
کد خبر: ۷۵۲۷۹۲
کمک دو میلیارد تومانی حامیان به ایتام قزوین
طی سه ماهه نخست سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام نزدیک به دو میلیارد تومان به ایتام تحت حمایت خود کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم تجلیل از یکی از حامیان طرح اکرام ایتام به تشریح آمار مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام پرداخت و با اشاره به کمک دو میلیارد تومانی حامیان به ایتام قزوین طی سه ماهه نخست سال جاری گفت: حمایت از ایتام همواره مورد توجه مردم بوده از این رو امروز 17هزار و 697حامی در قالب طرح اکرام ایتام با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به رشد کمک‌ های مردمی عنوان کرد: متوسط سرانه دریافتی هر یتیم از محل کمک حامیان 358هزار تومان و متوسط کمک حامیان به هر یتیم  44هزار تومان است.

وی اعلام کرد: از مجموع هزار و 697یتیم تحت حمایت استان هزار و 111نفر در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی زندگی می‌کنند همچنین 25یتیم فاقد پدر و مادر و 26یتیم بیمار صعب العلاج هستند.

مؤمنی گفت: بیشترین یتیم در قزوین با جمعیت 665نفر و کمترین تعداد ایتام مربوط به منطقه دشتابی با 30نفر است.

وی با اشاره به خدمات مختلف کمیته امداد امام(ره) توضیح داد: این نهاد در واقع حلقه اتصال اغنیاء و فقراست تا نیازهای مددجویان را احصاء کرده و متناسب با توان و اعلام آمادگی خیران این مشکلات را برطرف کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به تقدیر از خانم پاک منش به عنوان یکی از خیران برتر استان افزود: این قدردانی تنها به اندازه توان ماست ولی قطع یقین اجر و پاداش واقعی خدمت به نیازمندان در درگاه الهی محفوظ و نصیب همه خدمتگذاران به نیازمندان خواهد شد.

وی با اشاره به رشد 156درصدی مشارکت مردم در جشن عاطفه‌ ها گفت: امروز مفتخریم که توزیع بسته تحصیلی دانش آموزان نیازمند را آغاز کرده‌ ایم تا دانش آموزان تحت حمایت بدون دغدغه کمبود اقلام تحصیلی آماده حضور در عرصه علم و تحصیل شوند.

مؤمنی اعلام کرد: مرحله بعدی جشن عاطفه‌ ها 11مهر ماه در مدارس استان برگزار خواهد شد که در این مرحله نیز کمک‌ های دانش آموزان را جمع آوری کرده و توسط مدیریت مدرسه در میان دانش آموزان همان مدرسه توزیع و در مدارس برخوردار، این کمک‌ ها به مدارس کم برخوردارتر هدایت می‌ شود.

وی یادآور شد: مردم نوع دوست استان می‌ توانند با شماره گیری # ۰28*۸۸۷۷* نسبت به ادای فریضه نذر و قربانی به مناسبت‌ های مختلف و اهدای سایر کمک‌ های خود اقدام کنند.

کمیته امداد2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز