گفت و گوی برنا با گیمر قزوینی:

مچ فیفا بازها را می خوابانم/ یک بارسایی تمام عیار هستم

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۰:۵۷
کد خبر: ۷۵۳۳۸۶
مچ فیفا بازها را می خوابانم/ یک بارسایی تمام عیار هستم
علیرضا ناصحی گفت: برای موفقیت در دوره بعدی مسابقات بازی های رایانه ای برنامه ریزی کرده ام و مچ فیفا بازها را می خوابانم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "علیرضا ناصحی" گیمر قزوینی در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به حضور خود در بازی فیفا2018 چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ ای ایران(IGL 2018) و قرارگرفتن در بین 64نفر برتر گفت: برای نخستین بار در این دوره از رقابت ها شرکت کردم و مطمئنا در دوره های بعدی نتیجه بهتری کسب و مچ فیفا بازها را می خوابانم.

علیرضا ناصحی2

ناصحی درمورد علت انتخاب بازی فیفا2018 توضیح داد: بازی فیفا2018 تمرکز ذهنی و خلاقیت بیشتری می خواهد که به همین علت هم در این بازی وارد شده ام.

وی درباره این بازی ها گفت: چهارمین دوره لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران (IGL 2018) با همکاری بنیاد ملی بازی‌ های رایانه‌ ای و شرکت مکعب که به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌ های رایانه‌ ای(ESWC) در ایران شناخته می‌ شود، از تاریخ ۶ تا ۱۶شهریور ماه در برج میلاد تهران برگزار شد.

گیمر قزوینی اذعان کرد: در چهارمین دوره لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران علاوه بر اینکه علاقه‌ مندان می‌توانند در چهار رشته‌ PES 2018 ،FIFA 2018 ،Clash Royale و Quiz of Kings  به رقابت با یکدیگر بپردازند، برای اولین‌ بار این امکان را داشتند که شانس خودشان را در بازی ایرانی پسرخوانده نیز امتحان کنند.

وی ادامه داد: همچنین نفرات برتر این دوره از لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران در صورت فراهم شدن شرایط، به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

ناصحی افزود: مانند سال گذشته، خانواده‌ ها نیز می‌ توانستند از نزدیک شاهد برگزاری این رویداد در برج میلاد باشند.

وی اذعان کرد: امسال تعداد شرکت‌ کنندگان لیگ با رشد حدود 70درصدی مواجه بود و بیش از ۱۲هزار نفر در این دوره شرکت کردند.

این گیمر قزوینی خاطرنشان کرد: در لیگ چهارم بیش از 20هزار بازی انجام شد و با توجه به امکان شرکت بانوان در تمامی رشته‌ ها؛ شاهد حضور بیش از 2هزار بازیکن خانم بودیم.

ناصحی توضیح داد: از آنجایی که شرکت مکعب نماینده جام جهانی بازی های رایانه ای در ایران است، تنها راه حضور در مسابقات جهانی، شرکت در لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران است بنابراین اگر فکر می‌ کنیم می‌ توانیم قهرمان جهان شویم باید در این مسابقه شرکت کنیم.

وی ابرازکرد: با وجود اینکه برای اولین بار در این مسابقات در بازی فیفا 18 روی کنسول PS4 شرکت می کردم با توجه به مهارت در عین ناباوری توانستم پس از چند روز مسابقه سنگین با حریف هایی که بعضاً سابقه چند دوره شرکت در لیگ را داشتند، به روز پایانی مسابقات برسم.

این گیمر قزوینی ادامه داد: در مجموع یازده مسابقه در پنج روز پی در پی داشتم که نتیجه آن چهار مساوی، شش برد و نهایتاً در بازی آخر با اختلاف تنها یک گل، یک باخت در روز پایانی مسابقات بود. ناصحی تصریح کرد: قرعه من خیلی سخت بود بطوری که هیچ وقت قرعه استراحت به من نخورد و در چند بازی با بازیکنان سنین خیلی بیشتر و با تجربه تر بازی کردم.

ناصحی افزود: در عالم واقعیت طرفدار بارسلونا و استقلال هستم.

وی درمورد تجربه حضور در این بازی ها گفت: حضور در این بازی ها خیلی هیجان و احساس خوبی داشت.

ناصحی با اشاره به سابقه زیاد در این زمینه اظهارکرد: از سه سالگی به بازی کردن روی آوردم ولی از سه سال پیش این سرگرمی را به صورت حرفه ای دنبال می کنم.

وی اذعان کرد: با منچستریونایتد در این بازی ها شرکت کردم و اگر اتفاق خاصی نیفتد دوره های بعدی هم با شیاطین سرخ وارد مسابقات می شوم.

ناصحی درمورد مهم ترین رقبای خود هم گفت: بازی چهارم یا سوم با یک حریف 25ساله ماراتن سختی برای پیروزی داشتیم.

وی درمورد آمادگی برای شرکت در این بازی ها گفت: یک ماه و نیم برای این بازی ها تمرین کرده بودم و خداراشکر در اولین تجربه نتیجه خوبی بدست آوردم.

این گیمر قزوینی ادامه داد: این بازی ها زیاد هم اعتیادآور نیستند ولی باید طوری برنامه ریزی کرد که به درس و سایر مسائل زندگی آسیب نرسد.

ناصحی با تاکید براینکه این بازی ها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار می شود افزود: انجمن بازی های رایانه ای هم مجری طرح های این بنیاد است.

وی با اشاره به حضور مزدک میرزایی گزارشکر تلویزیون در این بازی ها گفت: حضور مزدک میرزایی در این بازی ها باعث مهیج تر شدن رقابت ها شده بود.

ناصحی درمورد بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال اظهارکرد: به نظرم مسی و جهانبخش بهترین های مستطیل سبز هستند.

علیرضا ناصحی1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز