با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

امیر محبی قائم مقام کمیته امداد استان قزوین شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۲:۲۱
کد خبر: ۷۶۳۰۴۶
امیر محبی قائم مقام کمیته امداد استان قزوین شد
امیر محبی به عنوان قائم مقام کمیته امداد استان قزوین معرفی و از خدمات امیر خوش نیت در این مسئولیت تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تودیع و معارفه قائم مقام کمیته امداد استان قزوین با حضور کارکنان کمیته امداد استان برگزار و ضمن تجلیل از زحمات امیر خوش نیت؛ امیر محبی به این عنوان منصوب شد.

 مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این مراسم با تشکر از همه کارکنان کمیته امداد برای ارائه خدمت به محرومان بیان کرد: اساس کار در این نهاد خدمت به مردم به خصوص اقشار نیازمند و محروم است بنابراین هر اقدامی باید با این رویکرد صورت گیرد.

وی ادامه داد: تغییر مسئولیت‌ ها نیز در کمیته امداد با هدف خدمت بهتر به نیازمندان است و قطع یقین در این تغییرات از تجربه‌ها برای مسئولیت‌های جدید بهره برده می‌شود تا تلاش‌ها در کنار تجربه‌های چندین ساله و اندیشه‌های جدید به ارتقای خدمت رسانی به مددجویان منجر شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: آنچه از مسئولیت‌ها باقی می‌ ماند نتایج تلاش‌ها و اقداماتی است که انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به فعالیت کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 22 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که به این مددجویان یک یا چند خدمت ارائه می‌شود.

مؤمنی تأکید کرد: آنچه در خدمت رسانی به مددجویان اثربخش و مهم می باشد تلاش برای توانمندسازی مددجویان است و اگر مددجو توانمند شود در زندگی عادی جامعه وارد شده و در اداره زندگی خویش موفق خواهد شد.

وی توضیح داد: استعدادسنجی، آموزش و نظارت در جریان اشتغال زایی بسیار مهم است چراکه با تأکید بر همین روند است که میزان انحراف تسهیلات اعطایی به مددجویان استان در سطح پائینی قراردارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین به اختصاص تسهیلات اشتغال زایی استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری 99 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان اختصاص یافته که جذب آن مستلزم همکاری دستگاه‌های دیگر و بانک‌های عامل است.

وی اعطای تسهیلات را منوط به داشتن توانایی حرفه‌ای افراد دانست و عنوان کرد: افرادی که در شغل مربوطه دارای آموزش فنی و حرفه‌ای و توانایی لازم باشند، شایسته دریافت تسهیلات هستند که به این افراد حداکثر 20 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

مؤمنی با اشاره به کمک‌های مردمی و اهمیت آن در خدمات کمیته امداد امام (ره) اظهارکرد: نیکوکاران دارای انگیزه‌های با ارزشی هستند که لازم است با تلاش بیشتر نسبت به معرفی کاستی‌ها و خدمات انجام شده اقدام کنیم تا جامعه بیشتر با خدمات کمیته امداد و تأثیر حضور خیران در عرصه نیکوکاری آشنا شوند.

وی یادآورشد: سامانه# 028*8877* راه ارتباطی سریع و مطمئنی است که برای ارتباط نیکوکاران تدارک دیده شد که با گسترش ارتباطی مردم با این سامانه شرایط خدمت به نیازمندان بیش از پیش ارتقا خواهد یافت.

در ادامه حکم مسئولیت امیر محبی به عنوان قائم مقام کمیته امداد استان قزوین قرائت و با تقدیم لوح از خدمات امیر خوش نیت در این مسئولیت تقدیر شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز