رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین خبرداد؛

برگزاری نهمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع تبدیلی در قزوین

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰:۳۲
کد خبر: ۷۶۳۰۴۸
برگزاری نهمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع تبدیلی در قزوین
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از برگزاری نهمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع تبدیلی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: نهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها و محصولات ارگانیک، آبیاری و آبرسانی صنایع تبدیلی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین گشایش می یابد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور  60شرکت از استانهای تهران، البرز، قزوین، خراسان رضوی، کردستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، زنجان و کرمانشاه در فضایی به مساحت تقریبی 2000مترمربع برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: این شرکت ها در حوزه های تولیدی، توزیعی، واردات و صادرات محصولات و اداوات کشاورزی فعال می باشند.

خمسه خاطرنشان کرد: بیشتر  فعالیت این شرکت ها در حوزه ادوات کشاورزی، انواع سیستم های آبیاری، لوله و اتصالات، بذر و دانه های اصلاح شده، کودهای شیمیایی، کودهای مایع ارگانیک، آفات نباتی، کشت قارچ خوراکی، علوفه ذرت بسته بندی و بذر ذرت، محصولات زئوسنتزیک، پوشش های ضد آب و ضد گاز، شیر آلات و پمپ های صنعتی، الکترو موتور، لوله های پلی اتیلن، فیلتر تراکتور صنعتی، راهسازی و راهداری و همچنین پهباد کشاورزی است.

خمسه یادآورشد: نهمین دوره از نمایشگاه کشاورزی، نهادها و محصولات ارگانیک، آبیاری و آبرسانی صنایع تبدیلی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و صنایع وابسته از 24 الی 27مهر ماه سال جاری از ساعت 15الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار و علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز