معاون عمرانی استاندار قزوین خواستارشد؛

بازنگری در روند برگزاری کنگره شهدای استان

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۳:۱۴
کد خبر: ۷۶۳۸۲۳
بازنگری در روند برگزاری کنگره شهدای استان
معاون عمرانی استاندار قزوین خواستار بازنگری در روند برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در کنگره سه هزار شهید استان گفت: روند برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان نیازمند بازنگری است.

وی افزود: ادارات و دستگاهها نسبت به نصب پوستر و اطلاع رسانی مناسب برای کنگره سه هزار شهید استان اقدام کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کمی نسبت به برنامه زمان بندی عقب هستیم، همچنین تهیه و ارائه محتوای مورد نیاز برای پوسترها و بیلبوردها نیاز به هماهنگی مدیریتی دارد که باید با اهتمام هرچه بیشتر مسئولین دبیرخانه انجام شود.

وی افزود: با توجه به فرصت کمی که تا برگزاری کنگره باقی مانده نیاز است وقت بیشتری برای آن گذاشته و مطابق برنامه زمان بندی پیش برویم.

این مقام مسئول تاکید کرد: نحوه برگزاری و تصمیماتی که از قبل برای کنگره داشته ایم با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی فعلی، نیاز به بازنگری و مهندسی ارزش دارد، در سال گذشته این تصمیمیات با دیدگاه و شرایط دیگری اتخاذ شده و نمی توان با همان تصمیمات قبلی برای برگزاری کنگره اقدام کرد.

فرخزاد تصریح کرد: می توان با استفاده از روش های جایگزین کم هزینه تر و استفاده از ابتکار عمل و ظرفیتهای موجود مراسم را برگزار و از اجرای طرحها با هزینه های گزاف جلوگیری کرد.

وی افزود: طراحی داخل نمایشگاه و اجرای سقف نیاز به دوام زیاد ندارد و می توان با استفاده از لوازم کم هزینه تر طرح مورد نظر را اجرا کرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین خاطر نشان کرد: دستگاههای متولی امر از جمله بنیاد شهید، بیشتر همکاری کنند و همچنین تشکیلاتی مثل قرارگاه خاتم، بنیاد برکت، آستان قدس و خیرین استان نیز از ظرفیت های خوبی برخوردار هستند که می توان از آن استفاده کرد.

در ادامه قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنگره باید گام های بیشتری برداریم.

وی افزود: تمام وظایف محوله به سازمان زیباسازی در خصوص کنگره از جمله آماده سازی و نصب شناسنامه شهدا، پرچم ها و نیز فضاسازی طرفین عرشه پل ها و اجرای نقاشی دیواری انجام شده اما در برخی موارد هنوز محتوای مورد نیاز را دریافت نکرده ایم.

 

نظر شما