مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین عنوان کرد:

توسعه کشور با احترام به سلایق سیاسی

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۶۸۱۲۹
توسعه کشور با  احترام به سلایق سیاسی
‍ مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قزوین احترام به سلایق سیاسی را موجب توسعه کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صفر فضلی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین در مراسم معارفه معصومه شیشه‌گرها بخشدار جدید بخش بشاریات شهرستان آبیک تصریح کرد: تفاوت سلیقه‌ها باید به رسمیت شناخته شود و به سلایق باید احترام گذاشته شود چرا که این نگاه در راستای توسعه کشور تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین اظهار کرد: اصل اساسی در مدیریت این است که مدیر ادامه دهنده راه مدیران قبلی باشد.

 وی تصریح کرد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و باید از گردنه‌ ای که برای ما ایجاد شده عبور کنیم و تحقق این مهم، دو سال به طول می‌ انجامد.

فضلی افزود: مدیران را می توان به سه نوع مدیر متعارف، مترصد و خلاق تقسیم کرد.

 وی ادامه داد: دولت با هوشمندی خاص برای عبور از گردنه طی دو سال برنامه دارد که در این دو سال به مدیر متعارف نیاز نداریم و امروز جامعه نیازمند مدیران خلاق است.

این مقام مسئول افزود: مدیر مترصد و توانمند امور را رصد کرده و فرصت‌ها را شناسایی کرده و الگوهای خوب را در مدیریت به کار می‌گیرد.

 مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین ادامه داد: مدیر خلاق خودش فرصت ایجاد می‌کند و به شدت ریسک‌پذیر است که برای قوه خلاقیت باید از وجود مردم به عنوان سرمایه انسانی استفاده کند.

وی افزود: خانم شیشه گرها بخشدار جدید بخش بشاریات که دومین بخشدار خانم استان قزوین محسوب می‌ شود، باید ادامه‌ دهنده راه بخشدار پیشین باشد و با استفاده از ظرفیتها در راستای ارتقای بخش قدم بردارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز