رییس راهداری شهرستان بویین زهرا خبرداد:

تسطیح ۲۵هزار مترمربع از راههای شهرستان بویین زهرا

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۷۱۲۲۰
تسطیح ۲۵هزار مترمربع از راههای شهرستان بویین زهرا
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا از انجام 25هزار مترمربع پاکسازی و تسطیح و رگلاژ شانه راههای حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ احسان شهبازی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا با اعلام این خبر گفت: در طی مهر ماه سال97 اقدامات لازم جهت ایمن سازی و بهسازی در محورهای اصلی و فرعی شهرستان بویین زهرا صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا در خصوص اقدامات صورت گرفته عنوان کرد: تنقیه و پاکسازی پل و آبرو 30عدد، شستشوی علائم و تابلوها 500مورد و جمع آوری تابوهای فرسوده 50عدد از اقدامات صورت گرفته در طی عملیات راهداری محوری شهرستان بویین زهرا می‌باشد.

وی در خصوص دیگر عملیات راهداری محوری شهرستان بویین زهرا در مهرماه سال97 اظهارکرد: پاکسازی و تسطیح و رگلاژ شانه راهها 25هزار مترمربع، آسفالت مصرفی جهت لکه گیری 10تن، پاکسازی سطح جاده از سنگ 5مورد، لایروبی جوی، جدول و زهکش‌ها 50متر از جمله اقدامات صورت گرفته در محورهای مواصلاتی این شهرستان می‌باشد.

شهبازی گفت: جمع آوری خاکهای اضافی، زباله و ضایعات 40متر مکعب، اخطار و رفع تجاوز به حریم 3مورد و جمع آوری بقایای حیوانات 15مورد از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا است.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز