رئیس هیات تنیس خاکی استان قزوین:

تنیس قزوین را به جایگاه پنجم کشور می‌رسانیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۷:۱۳
کد خبر: ۷۷۴۰۴۸
تنیس قزوین را به جایگاه پنجم کشور می‌رسانیم
مجید احمدپور گفت: با تلاش ارکان هیات در 4سال آینده رنکینگ تنیس قزوین را به پنجم کشوری ارتقا می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید احمدپور رئیس هیات تنیس خاکی قزوین پس از ابقا در این سمت اظهارکرد: تنیس قزوین ظرفیت‌های بسیار خوبی برای پیشرفت دارد و با برنامه ریزی و تلاش ارکان هیات در 4سال آینده رنکینگ تنیس قزوین را به پنجم کشوری ارتقا می‌دهیم.

احمدپور اذعان کرد: البته با این انتخاب مسئولیت ما سنگین شد ولی امیدوارم با همفکری و هم اندیشی طی دوره آتی این اتفاق محقق شود.

وی درخصوص برنامه‌های چهارسال آینده گفت: راه اندازی تنیس خاکی در شهرستان‌ها یکی از برنامه‌های ماست.

احمدپور ادامه داد: خوشبختانه در مجموعه امام علی(ع) الوند دارای زمین تنیس خاکی هستیم و شهرستان البرز در این زمینه مشکلی ندارد و در تاکستان هم برای راه اندازی زمین برنامه ریزی می‌کنیم.

وی با اشاره به فقدان زمین تنیس خاکی در شهرستان آبیک و بوئین زهرا و آوج افزود: در آوج و بوئین زهرا ورود می‌کنیم تا این شهرستان‌ها نیز از زمین اختصاصی بهره مندشوند.

احمدپور خاطرنشان کرد: احداث سالن‌های چندمنظوره تنیس و زمین روباز در برنامه کاری ما قراردارد.

وی با بیان اینکه به امر آموزش خیلی اعتقاد دارم افزود: در گذشته 10مربی آقا و خانم داشتیم که الان این تعداد دوبرابر شده است.

رئیس هیات تنیس خاکی قزوین تاکیدکرد: آموزش و ارتقای مربیان و بازیکنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: طرح ویژه مستعدین را در قزوین ادامه خواهیم داد تا افراد مستعد جذب این رشته شوند.

احمدپور با اشاره به افزایش دوبرابری ورزشکاران سازمان یافته گفت: راه اندازی کمپ آموزشی برنامه و جذب اسپانسر و حضور قوی در لیگ برتر و راه اندازی تنیس همگانی از دیگر برنامه‌های ما خواهدبود.

 

نظر شما