رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین خبرداد:

تخصیص ردیف بودجه به طرح بوستان فدک و دهکده طبیعت

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۰:۰۵
کد خبر: ۷۸۴۵۳۶
تخصیص ردیف بودجه به طرح بوستان فدک و دهکده طبیعت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین از تخصیص ردیف بودجه به طرح بوستان فدک و دهکده طبیعت در لایحه بودجه سال ۹۸ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در پی سفر جناب آقای نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین و بازدید ایشان از مجموعه بوستان فدک و دهکده طبیعت و قول مساعد ایشان این دو طرح در لایحه بودجه سال ۹۸ دارای ردیف بودجه شدند.

وی ادامه داد: این مهم با پیگیری های مدیریت عالی استان و حمایت های بی دریغ مدیر توانمند بومی و قزوینی الاصل جناب آقای دکتر حاجی محمدی مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه و تأکید شخص جناب آقای دکتر نوبخت تحقق یافت و در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور پایدارشد.

یاری با بیان اینکه بوستان فدک شهر قزوین با مساحت ۱۵۰۰ هکتار یکی از بزرگترین پارک های جنگلی و تفرجگاهی کشور است اظهار داشت:  بوستان فدک، مجموعه بی نظیر دهکده طبیعت را با مساحتی بالغ بر ۳۰ هکتار در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه ۳۰هکتاری یکی از مراکز مهم آموزشی، تحقیقاتی و گردشگری در حوزه حیات وحش کشور است و با برنامه ریزی های انجام شده در آینده نزدیک یکی از قطب های گردشگری منطقه خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین خاطر نشان کرد: در پی سفر دکتر نوبخت به استان قزوین؛ بالغ بر ۲۰۰۰میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل طرح های مهم و اولویت دار استان در اوایل هفته آینده به استان قزوین تخصیص می یابد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز