مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبرداد:

فعالیت ۱۹ سرمایه گذار خارجی در شهرکهای صنعتی قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۱:۲۷
کد خبر: ۷۸۴۵۶۹
فعالیت ۱۹ سرمایه گذار خارجی در شهرکهای صنعتی قزوین
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از فعالیت 19 سرمایه گذار خارجی در شهرکهای صنعتی این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین  در حاشیه بازدید رایزنان بازرگانی و اقتصادی سفارت هفت کشور خارجی در ایران در مرکز خدمات فن آوری و کسب و کار کاسپین با اعلام این خبر گفت: 19 سرمایه گذار خارجی در شهرکهای صنعتی کاسپین، لیا و حیدریه به فعالیت می پردازند.

این مقام مسئول یادآور شد: سرمایه گذاران خارجی حاضر در شهرکهای صنعتی قزوین از کشورهای آلمان، ترکیه، کره جنوبی، لهستان، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، اردن، عراق و پاکستان هستند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اشاره به سرمایه گذاری این شرکتها تصریح کرد: بالغ بر 280 میلیون دلار سرمایه گذاری این واحدهای تولیدی و طرحهای صنعتی است که با اشتغال دو هزار و 89 نفر در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر شده اند.

خانپور افزود: 12واحد در شهرک صنعتی کاسپین، 6 واحد در شهرک صنعتی لیا و یک واحد در شهرک حیدریه مستقر هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان محصولات تولیدی این شرکتها را ماشین لباس شوئی و ظرفشویی، فولیهای خودرو، بطری از پلی اتیلن، مواد پلی اورتان، مواد اولیه داروهای شیمیایی، داس و درگز، پارچه و پرده توری، پیستون خودرو، تسمه خودرو، ورق کارتن چند لا، شیر استریلیزه و پنیر سفید ایرانی، ورقهای فشرده چوبی با روکش پی وی سی و... برشمرد.

شهرکهای صنعتی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز