رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین اعلام کرد:

افزایش ۳۱درصدی جواز تاسیس واحدهای تولیدی در قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۸۵۱۰۲
افزایش ۳۱درصدی جواز تاسیس واحدهای تولیدی در قزوین
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین از افزایش 31درصدی جواز تاسیس واحدهای تولیدی در این استان سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در استان طی هفت ماه امسال 31 درصد افزایش یافته است.

وی ابرازکرد: در این مدت جوازهای تاسیس صادر شده از نظر اشتغال زایی 41 درصد و از نظر حجم سرمایه گذاری 92 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته اند.

این مقام مسئول با اشاره به پروانه های بهره برداری واحدهای صنعتی استان، گفت: طی هفت ماه امسال پروانه های بهره برداری صادر شده در مقایسه با سال گذشته از نظر تعداد و اشتغال 15 درصد و از نظر میزان سرمایه گذاری 24 درصد کاهش یافته اند.

پرزحمت گفت: سه هزار و 952 واحد تولیدی تا پایان مهرماه سال جاری در استان مشغول فعالیت بوده که 39 درصد آنها در شهرستان البرز، 23 درصد در تاکستان، 19 درصد در قزوین، 17 درصد در آبیک و 2 درصد در بویین زهرا مستقر هستند.

این مسئول اضافه کرد: 64 واحد تولیدی استان با پنج هزار و 925 کارگر وضعیت بحرانی دارند که برای رسیدگی بهتر به وضعیت آنها در سه دسته مشکل دار درجه یک، 2 و سه تقسیم بندی شده اند.

وی با اشاره به پروانه های کسب استان گفت: 35 هزار و 570 فقره پروانه کسب در استان تا پایان شهریورماه امسال صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش یافته اند.

این مسئول اضافه کرد: 42 درصد پروانه های کسب استان توزیعی، 21 درصد خدمات فنی، 16 درصد تولیدی و 14 درصد خدماتی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز