مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

داوطلبان در ارائه خدمات انسان دوستانه سرآمد هستند

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۳:۲۹
کد خبر: ۷۸۵۱۹۱
داوطلبان در ارائه خدمات انسان دوستانه سرآمد هستند
دکتر حسن آصفی در همایش ماه و ما هلال احمر: داوطلبان در ارائه خدمات انسان دوستانه سرآمد هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در همایش بزرگ نکوداشت اعضا بشردوست جمعیت هلال احمر با عنوان ماه و ما اظهارکرد: داوطلبان و امدادگران سرمایه های بزرگ اجتماعی و در ارائه خدمات انسان دوستانه سرآمد هستند.

دکتر آصفی با اشاره به نهضت داوطلبی در هلال احمر بیان کرد: هنر جمعیت هلال احمر این است که زیر چتر مفاهیم متعالی انسانی ما را دورهم جمع کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت کار داوطلبان بیان کرد: داوطلبان بیش از خود به دیگران فکر می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر اذعان کرد: جمعیت هلال احمر در فکر تحقق اهداف انسانی خود است.

وی ادامه داد: داوطلبی در جمعیت هلال احمر یک کلمه عام است و داوطلبان باید طبق آئین نامه خدمات ارائه دهند.

دکتر آصفی با تاکید بر لزوم نگاه کاملا علمی و کارشناسانه به این مقوله گفت: راه اندازی و تداوم این نهضت می تواند موجب تسکین آلام دردمندان شود.

وی ابرازکرد: نگاه انسان دوستانه در جامعه امروز یک نگاه بسیار ارزشمندی است که باید این فرهنگ را نشر و انسانیت و دوست داشتن یکدیگر را رواج دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به موفقیت جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: این موفقیت با کمک داوطلبان محقق شده و نباید نقش آنها را در این زمینه انکارکرد.

وی گریزی هم به حضور موثر نیروهای جمعیت هلال احمر استان قزوین در زلزله کرمانشاه زد و گفت: حضور در زلزله کرمانشاه کمک کننده بود و این افراد اشتیاق زیادی برای خدمت به هم نوعان خود دارند.

دکتر آصفی بیان کرد: داوطلبان هلال احمر پله های انسانی و عاطفی را طی می کنند و فقط به دیگران فکر کرده و به هم نوعان خدمت می کنند و برای تحقق اهداف بلند خود با جذب عضویت بیشتر می خواهند اثر بخشی بیشتر شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: اگر نگاه درستی به داوطلب داشته باشیم می‌توانیم خدمات بشر دوستانه زیادی انجام دهیم و نگاه تخصصی و هدایت درست می تواند ضمن حفظ کرامت انسانها در خدمت رسانی به همه انسانهای نیازمند موثر باشد.

دکتر آصفی در پایان اظهارداشت: ترجیح دیگران به خود یک روح بلند می خواهد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز