رییس کل دادگستری استان قزوین:

رفع موانع تولید نیازمند وحدت مسئولان است

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۱:۳۱
کد خبر: ۷۹۷۱۰۳
رفع موانع تولید نیازمند وحدت مسئولان است
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی: رفع موانع تولید نیازمند وحدت مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در حاشیه بازدید اعضا ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین از شهرک صنعتی کاسپین، گفت: رفع موانع تولید نیازمند وحدت مسئولان است تا در سایه اتحاد و همدلی متولیان امر چرخه تولید ادامه داشته باشد.

دادگستری (3)

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی اذعان کرد: بر این باوریم اگر چرخ تولید و صنعت بگردد همه چرخ‌های دیگر هم می گردد و بدیهی است که چرخه های تولید و صنعت و اقتصاد جامعه به یکدیگر وابسته است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت قضایی از سرمایه گذاری، رفع موانع و مشکلات بخش صنعت و تولید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست قوه قضائیه از جمله سیاست‌های راهبردی دادگستری استان قزوین است.

این مقام قضایی بیان کرد: بازدید مسئولان از واحد‌های تولیدی و صنعتی باهدف شنیدن سخنان مدیران تولید، بررسی مشکلات، شناخت موانع تولید در کنار ارائه مشاوره‌های حقوقی به صنعت‌گران است و این امر می‌تواند نقش موثری در جهت رفع موانع ومشکلات و همچنین تسهیل و روان سازی امور داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: حمایت از بخش صنعت از اولویت های دستگاه قضایی است و رفع مشکلات تولید را در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با جدیت دنبال می کنیم و در همین راستا از همه ظرفیت ها، اختیارات و ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد: در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی نسبت به حل و فصل هرچه زودتر مسائل حقوقی و قضایی واحدهای صنعتی و تولیدی تصمیم گیری می شود تا صنایع با توان و قوت بیشتری به تولید و اشتغال زایی بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی خاطر نشان کرد: بر این باوریم اگر چرخ تولید و صنعت بگردد همه چرخ های دیگر هم می گردد زیرا بدیهی است که چرخه های تولید و صنعت و اقتصاد جامعه به یکدیگر وابسته است.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین اظهار داشت: بخش عمده ای از مشکلات صنعت مربوط به بانک ها است به همین خاطر مدیران بانک ها باید با صنعت و تولید هماهنگی بیشتری داشته باشند و به مسائل و مشکلات صنعت و تولید مثل مسائل و مشکلات بانکی توجه داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: برای حمایت از تولید و صنعت همه باید همکاری، همفکری و هماهنگی داشته باشیم و روسای بانک‌ها تلاش کنند بخشنامه و دستورالعمل‌ها را با رویکرد حمایت از تولید تفسیر کنند.

وی بیان کرد: بانک‌ها می بایست در اعطای تسهیلات به اهلیت وام گیرندگان توجه داشته باشند و پس از پرداخت وام ها نسبت به نحوه هزینه کرد دقت لازم صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: باید به واحدهایی که قابلیت احیا دارند کمک کنیم تا به چرخه صنعت کشور بازگردند زیرا هر چقدر تلاش کنیم که چرخه صنعت کشور پویاتر شود قطعا در حوزه های مختلف کشور چاش های کمتری را شاهد خواهیم بود.

این مقام قضایی استان در پایان افزود: دستگاه قضایی استان مستمر مشکلات حوزه صنعت و تولید را در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری دنبال و پیگیری می کند و در این خصوص اهتمام ویژه ای دارد و امیدواریم بخش عمده ای از موانع و مشکلات صنعت استان در جلسات و مصوبات این ستاد حل و فصل شود.

دادگستری (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز