مدیرکل بانوان استانداری قزوین اعلام کرد:

تبیین دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب اسلامی در حوزه زنان

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۹۷۹۱۲
تبیین دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب اسلامی در حوزه زنان
مدیرکل بانوان استانداری قزوین از تبیین دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی در حوزه زنان سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قزوین با یادآوری دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در احقاق حقوق و جایگاه زن در جامعه ایران گفت: این دستاوردها و نتایج مثبت برای نسل امروز تبیین و معرفی می شود.

ربیعی افزود: کمیته زنان و خانواده در نظر دارد علاوه بر جمع بندی دستاوردهای ۴٠ساله انقلاب در حوزه زنان و خانواده، فرصت ها و بسترهای فراهم شده به واسطه انقلاب اسلامی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و هنری را برای نسل جوان که انقلاب را درک نکردند، به تصویر بکشد.

وی اضافه کرد: هدف از این کار تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان برای افکار عمومی بویژه نسل نوجوان و جوان است که تحت تاثیر غرب به انقلاب و دستاوردهای آن بدبین شده اند.

ربیعی ادامه داد: در این فضای مسموم وظیفه ماست که دستاوردهای انقلاب را براساس واقعیت برای این نسل تشریح کنیم.

وی با اشاره به نگرش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به زنان و جایگاه زنان گفت: از دیدگاه امام راحل جایگاه تربیتی زن بسیار والا است و درجایی دیگر نیز می فرمایند که زنان باید در کل مقدرات جامعه از خرد تا کلان دخالت داشته باشند.

ربیعی ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری نیز می فرمایند اگر کسی با بینش اسلامی بخواهد زن را از کار علمی، تلاش اقتصادی و یا از تلاش سیاسی و اجتماعی بی نصیب سازد به خلاف حکم خدا عمل کرده است.

مدیرکل امر بانوان و خانواده استانداری قزوین در ادامه بر برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های انقلاب اسلامی در جهت خنثی سازی هجمه های دشمنان غربی علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز