فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خبرداد:

کشف ۵۵سکه تقلبی با دستگیری یک نفر در قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۹۷۹۲۸
کشف ۵۵سکه تقلبی با دستگیری یک نفر در قزوین
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف 55عدد سکه تقلبی و دستگیری یک نفر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ "رسول فراهانی" فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اعلام این خبر گفت: 55 عدد سکه تقلبی در قزوین کشف و یک نفر در این خصوص دستگیرشد.

سرهنگ فراهانی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فعالیت فردی در زمینه فروش سکه های تقلبی در سطح شهر قزوین به صنف طلا فروشان و کلاهبرداری از 2 صنف طلا فروشی و فروش 10 عدد سکه تقلبی "پارسیان " بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و واحد گشت به محل اعزام شد.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام توسط پلیس و کسب سرنخ هایی از هویت فرد کلاهبردار، ماموران با مراقبت های نا محسوس پلیسی فرد مورد نظر را در "سه راهی خیابان خیام" شناسایی و وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجوئی از متهم تعداد 29 سکه تقلبی پارسیان کشف و وی به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین عنوان کرد: در بازجوئی و بررسی های ماموران مشخص شد فرد کلاهبردار غیر بومی استان بوده و با اسکان در یکی از مسافرخانه ها نسبت به تردد در شهر و فروش سکه های تقلبی اقدام می کرد.

سرهنگ فراهانی تصریح کرد: در بازرسی از محل اسکان متهم در مسافرخانه تعداد 16 سکه نیز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه جمعا تعداد 55 سکه تقلبی کشف شد بیان داشت : متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز