در جمع پرستاران؛

استاندار قزوین:پرستاری شغلی سخت و ویژه است

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۳:۴۲
کد خبر: ۷۹۸۸۷۵
استاندار قزوین:پرستاری شغلی سخت و ویژه است
عبدالمحمد زاهدی در مراسم جشن روز پرستار: پرستاری شغلی سخت و در عین حال ویژه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین ؛عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم جشن روز پرستار که در سالن اجتماعات علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، پرستاری را از شغل های سخت و در عین حال ویژه دانست و خاطرنشان کرد: شاغلان در این حرفه با اینکه شبانه روز در تلاش و فعالیت هستند، اما باید به طور خاص از خانواده‌های این افراد تشکر کرد که همواره آنان را در طول این مسیر سخت همراهی می کنند.

استاندار قزوین با اشاره به مشکلات این قشر و راهکارهای حل آنها اذعان کرد: حل مشکلات جامعه پرستاران در گرو اجرای قانون است و هم افزایی مدیران دستگاه ها به تحقق این امر کمک می کند.

زاهدی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه دستگاه های ذی ربط با اعلام آمادگی های لازم درصدد رفع معضل و مشکلات صنف پرستاران برآمده اند.

وی یادآور شد: حل مشکلات بیمه و مطالبات پرستاران تنها در گرو اجرای قانون است و رییس کمیسیون اصل 90 نیز پیگیر این موضوع هستند.

استاندار قزوین تصریح کرد: برای برخی موارد لازم است که سازمان برنامه و بودجه با همکاری تامین اجتماعی ضمن شناسایی مشکلات موجود، درصدد رفع آنها برآیند.

زاهدی ضمن اعلام آمادگی سازمان تامین اجتماعی در راستای حل مشکلات پرستاران، اضافه کرد: خوشبختانه برای پاسخ مناسب به مطالبات صنفی پرستاران، با وجود هم افزایی و اراده جمعی موجود، پیگیر رفع معضلات یاد شده هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز