به همت کانون وکلای دادگستری استان قزوین صورت گرفت؛

کنفرانس بین المللی تبیین روابط حقوقی اتباع ایران و ترکیه در قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۴:۵۲
کد خبر: ۸۰۵۵۹۱
کنفرانس بین المللی تبیین روابط حقوقی اتباع ایران و ترکیه در قزوین
کنفرانس بین المللی تبیین روابط حقوقی اتباع ایران و ترکیه به همت کانون وکلای دادگستری استان قزوین و با حضور مسئولان استانی و وکلای کشور ترکیه در قزوین برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کنفرانس بین المللی تبیین روابط حقوقی اتباع ایران و ترکیه به همت کانون وکلای دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور محمد نسخه چی رئیس، دکتر علی کمالی عضو هیات مدیره این کانون، دکتر مرتضی شهبازی نیا رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، نائب رئیس کانون وکلای ترکیه و بسیاری از شخصیت ها و مقامات بلندپایه ایرانی و خارجی در سالن کنفرانس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزارشد.

در این نشست که جنبه آموزشی جهت مسائل حقوقی اتباع ایران و ترکیه داشت، مباحث مختلف پیرامون این موضوع بررسی شد.

نسخه چی رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین در این نشست در سخنانی کوتاه ضمن خیرمقدم به حضار برگزاری این کنفرانس را در تحکیم روابط دو کشور و نیز آگاهی اتباع ایرانی و ترکیه ای از حقوق خود مفید دانست.

پنل های این کنفرانس شامل چهار محور احوال شخصیه، تابعیت و اقامت در ایران و ترکیه، حقوق سرمایه گذاری و مالکیت در ایران و ترکیه، داوری بین المللی در حقوق ایران و ترکیه و وکالت دادگستری در ایران و ترکیه بود.

پنل اول این کنفرانس(احوال شخصیه، تابعیت و اقامت در ایران و ترکیه) با حضور خانم دکتر ارفند نیا استاد حقوق بین الملل خصوصی ایران و خانم ملتم آکیول نائب رئیس کانون وکلای دادگستری آنکارا و خانم شیخی و دکتر علی کمالی عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین به عنوان دبیر این پنل در نوبت صبح برگزار شد.

رؤسای کانون های وکلای شهر آنکارا، ازمیر، قاضیانتپ و قزوین در این کنفرانس حضورداشتند و اساتید برتر حقوق بین الملل نیز آنها را همراهی می کردند.

این کنفرانس تا ساعت 17 در قالب پنل ها با محور چهارگانه ادامه خواهد داشت.

کانون وکلا2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز