رییس اداره ایمنی اداره کل راهداری قزوین خبرداد؛

اهدای ۸۰کلاه ایمنی به موتور سواران در بخش کوهین

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۸:۲۸
کد خبر: ۸۱۰۶۱۳
اهدای ۸۰کلاه ایمنی به موتور سواران در بخش کوهین
رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اهدای 80کلاه ایمنی به صورت رایگان در بخش کوهین همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل جعفری رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: سالانه تعداد زیادی از هموطنان در حوادث رانندگی در کشور جان خود را از دست می دهند که بخش اعظم آن ناشی از تخلفات رانندگی و رعایت نکردن حق تقدم و عامل انسانی است که بخشی از این حوادث مربوط به عدم استفاده موتور سواران از کلاه ایمنی می باشد.

جعفری بیان داشت: لازمه موتورسواری استفاده از کلاه ایمنی است تا بتوان از میزان حوادث احتمالی کاسته شود.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: با وجود اهدای کلاه ایمنی برای تامین سلامت موتورسواران باید در جهت فرهنگ سازی و نهادینه شدن این باور بویژه در بین قشر جوان تلاش شود.

وی گفت: هدف از اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران ترویج استفاده از کلاه ایمنی و فرهنگ صحیح موتورسواری می باشد.

در مراسم اهدا کلا ایمنی به موتورسواران روستاهای کوهین بخشدار کوهین، رییس عملیات  پلیس راه، رییس آموزش و پرورش کوهین، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهین، فرمانده پلیس راه قزوین-رشت، اعضای شورای شهر، دهیار و همچنین اهالی روستاهای بخش کوهین حضور داشتند.

راهداری2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز