مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبرداد؛

پیگیری دریافت اعتبار برای محورهای قزوین به شمال

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۳:۴۵
کد خبر: ۸۱۱۹۹۹
پیگیری دریافت اعتبار برای محورهای قزوین به شمال
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از برگزاری جلسه با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص بررسی مسایل و مشکلات پروژه های قزوین الموت تنکابن و قزوین رحیم آباد کلاچای و دریافت موافقت جهت تامین اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و ضرورت تکمیل پروژه های شریانی و مهم استان، جلسه ای با دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص بررسی مسایل و مشکلات پروژه های قزوین الموت تنکابن و قزوین رحیم آباد کلاچای و دریافت موافقت جهت تامین اعتبار برگزار شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه پس از پیگیری های انجام شده و ارایه توضیحات فنی و همچنین توجه ایشان به اهمیت پروژه های مورد نظر، دستور تامین اعتبار از دکتر نوبخت در این خصوص دریافت شد.

رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: با احداث و تکمیل محورهای قزوین رحیم آباد کلاچای و قزوین الموت تنکابن، می توانیم شاهد تحولات گسترده و سازنده ای در استان باشیم.

حق لطفی تاکید کرد: بهره برداری از این دو مسیر می تواند بخش بزرگی از مشکل ترافیک را در مسیرهای منتهی به شمال کشور حل کرده و این بار ترافیکی را بین محورهای مختلف تقسیم کند.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین همچنین گفت: منطقه الموت، پهنه ای تاریخی بوده و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری است که راه اندازی این دو جاده می تواند بستر مناسبی برای استفاده از این ظرفیت ها فراهم کند. 

 

نظر شما