مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین خبرداد؛

برگزاری مسابقه گلبانگ اذان در شهرداری قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۱:۱۵
کد خبر: ۸۱۲۰۲۴
برگزاری مسابقه گلبانگ اذان در شهرداری قزوین
مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین از برگزاری مسابقه گلبانگ اذان در شهرداری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام عبادالله قجر مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران، مسابقه گلبانگ اذان ویژه کارکنان شهرداری قزوین و فرزندان آنها برگزار شد.

حجت الاسلام قجر افزود: این مسابقه با هدف شناسایی استعدادها و ترویج فرهنگ نماز بین کارکنان شهرداری قزوین برگزار شد.

وی اظهار کرد: پیامبرکرم (ص) می فرماید: اهل آسمان از ساکنان زمین چیزی جز صدای اذان نمی‌شنوند و در روایت دیگری داریم اذان گویان در روز قیامت یک سر و گردن از دیگران بالاترند.

حجت الاسلام قجر در ادامه افزود: ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین در نظر دارد به حول قوه الهی یک دوره آموزش اذان درمیان کارکنان و مخاطبین شهرداری قزوین با همکاری دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار نماید و افرادی که در این دوره شرکت نمایند پایان دوره آموزشی اذان اعطا خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم زمینه ای فراهم گردد تا علاقمندان نسبت به این مهم اهتمام بیشتری داشته و با صدای خوش و دلنشین خود جلوه معنوی خاصی ایجاد نمایند و هر چه بیشتر به معرفی جایگاه اذان که شعار اسلام است  و موذن که مورد توجه باری تعالی است اهتمام شود.

حجت الاسلام قجر خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات که در سالن اجتماعات خانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد با داوری دو نفر از قاریان برجسته استانی آقایان جواد قلی پور رییس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان و سید محمدحسن بابایی نفرات برتر معرفی شدند.

وی درمورد نفرات برتر این مسابقات توضیح داد: کارکنان شهرداری: آقایان مهدی صالحی، داود خدادادی، مهدی زمانی و اصغر آقاجانی به ترتیب نفر اول تا چهارم و در بخش فرزندان نیز امیرحسین قجر بین گروه سنی بالای 16سال نفر اول و آقایان محمد عمادعسگری، طاها سلیمانی، علی شعبانی، محمد طاها رستمی و سید محمد بابایی کمتر از سن 14 به ترتیب نفرات اول تا پنجم معرفی شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: موذنان می توانند با نوای دلنشین خود جلوه معنوی خاصی ایجاد کنند و هرچه بیشتر به معرفی جایگاه اذان که شعار اسلام است وموذن که مورد توجه باری تعالی است اهتمام شود.

فرهنگی ورزشی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز