رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

ورزش همگانی موجب نشاط و طراوت جامعه می شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۶:۰۶
کد خبر: ۸۱۲۲۹۴
ورزش همگانی موجب نشاط و طراوت جامعه می شود
داود محمدی در جشنواره بزرگ ورزش همگانی قزوین: ورزش همگانی موجب نشاط و طراوت جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جشنواره بزرگ ورزش همگانی قزوین گفت: ورزش همگانی موجب نشاط و طراوت جامعه شده و از سوی دیگر مولد ورزش قهرمانی در کشور و جهان است.

محمدی افزود: توسعه ورزش‌های همگانی در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و در این راستا تلاش های خوبی از طرف اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی استان صورت پذیرفته است و توسعه این بخش مهم ورزش؛ زمینه نشاط و شادابی جامعه را رقم خواهد زد.

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر بتوانیم آمار مربوط به ورزش را در جامعه افزایش دهیم، کیفیت ورزشی نیز به دلیل حس برتری جویی انسان ارتقای قابل توجهی خواهد یافت.

این مقام مسئول اذعان کرد: امسال مجلس شورای اسلامی از محل مالیات بر ارزش افزوده 15 هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف ورزشی تخصیص داد که همین موضوع موجب رشد 300 درصدی بودجه ورزش شد.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ترویج ورزش های همگانی میان دانش آموزان در مدارس و مراکز خصوصی موجب می شود بیماری های زودرس جوانان مرتفع شده و برای پیشگیری از بیماری ها پیش از درمان در جامعه اقدام شود.

داود محمدی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز