به مناسبت فجر چهلم صورت گرفت؛

برگزاری جشنواره بزرگ ورزش همگانی در قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۵:۴۴
کد خبر: ۸۱۲۲۹۷
برگزاری جشنواره بزرگ ورزش همگانی در قزوین
به مناسبت فجر چهلم جشنواره بزرگ ورزش همگانی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشنواره بزرگ ورزش همگانی استان تحت عنوان فجر چهلم با حضور دکتر داود محمدی و خانم مهندس زرآبادی نمایندگان مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛ دکتر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری قزوین، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، خانم دکتر بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و خانم ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره کل، مسئولین ارشد استانی و خانواده های علاقمند به ورزش در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد.

در این مراسم که به صورت مستقیم از سیمای مرکز قزوین پخش شد، دکتر داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه ورزش‌های همگانی در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و در این راستا تلاش های خوبی از طرف اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی استان صورت پذیرفته است و توسعه این بخش مهم ورزش؛ زمینه نشاط و شادابی جامعه را رقم خواهد زد.

خانم مهندس زرآبادی نماینده مردم قزوین؛ البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم افزود: توسعه ورزش‌های همگانی و بسط و گسترش آن در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش های همگانی با برنامه ریزی منسجم و هدفمند موفقیت های خوبی را در این عرصه کسب نموده اند و امیدواریم با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان قزوین که اسفندماه سال جاری خواهد بود؛ چند پروژه ورزشی استان به بهره برداری برسد و زیرساخت های ورزشی استان قزوین با توجه به نیاز استان افزایش یابد.

دکتر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری قزوین نیز در این مراسم توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان قزوین در این چند سال رابسیار مثبت و روبه جلو عنوان کرد و از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان و مجموعه ورزش و جوانان استان و هیات های ورزشی قدردانی کرد.

وی ادامه داد: ارتقا سلامت عمومی نیازمند توجه و ترویج ورزش‌های همگانی بوده و تحقق این مهم از عوامل مهم کاهش معضلات اجتماعی از قبیل اعتیاد در جامعه است.

این مقام مسئول توسعه ورزش‌های همگانی را مستلزم برنامه‌ریزی و بهره گیری از تمام ظرفیت های اجتماعی دانست و بیان داشت: باید فرهنگ ورزش همگانی در خانواده‌ها و بویژه نسل جوان نهادینه شود و در این خصوص تشویق و ترغیب برای مشارکت بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده در اولویت برنامه ها است.

در ادامه؛ علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره ورزش همگانی را موجب شناخت بیشتر خانواده ها از ورزش همگانی و آشنایی با کمیته ها و زیرمجموعه های این هیات است و حضور حداکثری خانواده های محترم ز این جشنواره، رسالت اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی استان را به منظور برگزاری بیشتر این جشنواره ها را بیشتر می کند.

علایی مقدم در ادامه به تاثیر ورزش همگانی در توسعه ورزش قهرمانی اشاره کرد و افزود: بر طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، ورزش قهرمانی از دل ورزش همگانی بوجود می آید و این مهم موجب می گردد با برگزاری جشنواره های ورزش همگانی و استعدادیابی، درر خصوص معرفی و شناخت استعدادهای خوب ورزشی اقدام های بیشتری صورت دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به موفقیت های ورزشکاران استان قزوین به موفقیت ورزشکاران قزوینی در میادین مهم جهانی و بین المللی بویژه بازی های آسیایی و پارآسیایی 2018 جاکارتا اشاره کرد و کسب 8 مدال رنگارنگ در این رقابت ها را موجب اعتلای بیش از پیش ورزش استان در سطح کشور و آسیا دانست.

علایی مقدم در خاتمه ابراز امیدواری کرد با ادامه حمایت و همکاری مسئولین ارشد استانی، ورزش و جوانان استان قزوین بتواند به جایگاه های والاتری دست یابد.

این مراسم، با برگزاری حرکات دیدنی و ورزشی کمیته های مختلف ورزش همگانی ادامه یافت که مورد توجه حاضرین و خانواده های حاضر در سالن ورزشی شهید بابایی قرار گرقت.

در بخش های مختلف این جشنواره؛ به قید قرعه به خانواده های حاضر جوایزی اهدا شد.

امیر رضایی رئیس پرتلاش هیات ورزشهای همگانی استان به همراه ندا پاکدامن نایب رئیس، طاهروردیان دبیر و مریم قاسمی روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان در برگزاری مطلوب این همایش تلاش های وافری را صورت دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز