معاون اقتصادی استانداری قزوین هشدار داد؛

ممنوعیت خروج ارزاق عمومی از استان قزوین

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۴:۰۶
کد خبر: ۸۱۹۵۸۱
ممنوعیت خروج ارزاق عمومی از استان قزوین
حبیبی در جلسه کمیته نظارت بر فرآیند عرصه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی: برای کنترل بازار و جلوگیری از نوسان قیمت ها؛ خروج هرگونه اقلام اساسی مانند گوشت قرمز، مرغ، قند و شکر و برنج و روغن از استان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین در جلسه کمیته نظارت بر فرآیند عرصه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلف و جرایم که در محل دادسرای قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: در شرایط کنونی مهمرین وظیفه ما تأمین ارزاق عمومی و مایحتاج شهروندان است و با کمک همه دستگاه‌های اجرایی لازم است در توزیع، نظارت و کنترل هم جدی باشیم.

وی افزود: امروز همه باید پای کار باشند تا بتوانیم در توزیع اقلام اساسی مردم درست عمل کنیم و نگذاریم این وضعیت از مسیر اصولی خود خارج شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: قیمت مصوب اعلام شده از سوی وزارت جهاد در بسیاری از استان‌های کشور اجرا نشده و در قزوین این موضوع با اعتراض مرغداران مواجه شده که باید برای آن تدبیر کنیم.

حبیبی یاد آورشد: در نحوه توزیع مرغ باید نظارت بیشتری شود تا مردم بدانند ارزاق خود را از کدام فروشگاه‌ها و در چه زمانی تهیه کنند و وقتشان در صف نگذرانند.

وی اضافه کرد: اگر ۳۰ درصد تولید مرغ در استان با قیمت مصوب و مابقی با قیمت آزاد ارائه شود می‌توان هم بازار را کنترل کرد و هم وضعیت کنونی را سامان بخشید.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآور شد: در نحوه توزیع نهاده مشکل داریم و این کمبود هم باید اصلاح و شرایط عادی شود تا از مشکلات عبور کنیم.

حبیبی اضافه کرد: برای تأمین اقلام اساسی و ذخیره سازی برنج و گوشت قرمز و مرغ، قند و شکر، باید مدیریت شود و برای کنترل وضعیت بازار مراقب باشیم تا ذخایر استراتژیک بدون هماهنگی ستاد تنظیم بازار از استان خارج نشود.

وی اظهار داشت: باید به فکر استان خود باشیم و مدیریت کنیم و با توزیع مرغ منجمد وضعیت را به شرایط عادی برگردانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز