رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز:

دو تن فرآورده دامی غیر قابل مصرف در شهرستان البرز معدوم شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۵:۳۴
کد خبر: ۸۲۴۱۵۹
دو تن فرآورده دامی غیر قابل مصرف در شهرستان البرز معدوم شد
دکتر ایوب شکری مژده ای گفت: در بازدیدهای بازرسان دامپزشکی بیش از 2هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی تاریخ گذشته و فاسد ضبط و معدوم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر ایوب شکری مژده ای رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: در 11ماهه سالجاری بیش از 10هزارمورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، خودروهای حمل و شرکت های مرتبط توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان البرز انجام شده است.

دکتر ایوب شکری مژده ای اظهار کرد: در بازدیدهای بازرسان دامپزشکی بیش از 2هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی تاریخ گذشته و فاسد ضبط و معدوم  شده است.

وی ادامه داد: نظارت بهداشتی و کیفی بر فرآورده های خام دامی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام می شود و نظارت دامپزشکی بر این فرآورده ها از مزرعه تا سفره و از دامداری و مرغداری ها تا گوشت استحصال شده صورت می پذیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه 33مورد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند که در این راستا 6مورد پلمپ انجام پذیرفته است.

دکتر شکری در ادامه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره4 رقمی 1512 و یاسامانه پیامکی  50001512 به اداره کل دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند.

درشهرستان البرز بیش از 300واحد عرضه فرآورده های خام دامی فعال می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز