مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

طرح ملی خدمات نوروزی در قزوین آغاز شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۳:۰۵
کد خبر: ۸۲۵۰۷۹
طرح ملی خدمات نوروزی در قزوین آغاز شد
آصفی: طرح مسافران نوروزی جوانان جمعیت هلال احمر از 25اسفند ماه آغاز و تا 17فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح مسافران نوروزی جوانان جمعیت هلال احمر از 25 اسفند ماه آغاز و تا 17 فروردین ماه ادامه دارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده امسال جمعیت هلال احمر استان قزوین در طول ایام عید با  پست مسافران نوروزی با عنوان پست‌های ایمنی و سلامت در خدمت هم‌وطنان است.

هلال احمر 2

وی بیان کرد: از 12 پست مسافران نوروزی جوانان جمعیت هلال احمر استان، 10 پست به صورت ثابت و 2 پست به صورت سیار در خدمت هم‌وطنان در ورودی شهرها و اماکن گردشی هستند.

آصفی تصریح کرد: برپایی 3خیمه نماز، 9 فضای دوستدار کودک و ١٣ ایستگاه سلامت از دیگر برنامه‌های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در طول ایام نوروزی است.

وی افزود: در اجرای طرح نوروزی، جوانان بشر دوست هلال احمر استان قزوین در طول روز در پست‌های مختلف حضور خواهند داشت و خدمات متنوع مانند توزیع اقلام فرهنگی، آموزشی پیرامون ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و جلب توجه مسافرین به نقاط پرخطر جاده های استان و همچنین برنامه های ویژه کودکان را ارائه می نمایند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: امسال طرح جدیدی برای ارائه خدمات زیست محیطی در پست‌های جوانان برنامه‌ریزی شده است که جوانان هلال احمر استان قزوین با تحویل کیسه های زباله قابل بازیافت در نقاط استقرار و اجتماع مسافرین و مراجعین در تفرجگاه ها و بوستان ها و توزیع محصولات و بروشورهای مرتبط در جهت آگاه سازی و حساس سازی مراجعه کنندگان به موضوعات زیست محیطی و کمبود آب اقدام می نمایند.

همچنین دکترعلی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر با همراهی روسای سازمان های جوانان و امداد و نجات و مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر  و نیز مدیرعامل و معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان از طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان قزوین بازدید کرد.

هلال احمر3

 

 

 

نظر شما