رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

طرح های بخش کشاورزی با پیوست فرهنگی اجرا شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۸:۴۷
کد خبر: ۸۲۵۱۵۶
خمسه گفت: طرح های بخش کشاورزی باید با یک پیوست فرهنگی در جهت حفظ ارزش های اسلامی اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در آیین تکریم و معارفه مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حجت السلام ابراهیمی مسوول امور استان های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم گروسی مسوول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان  جهاد کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی جز معدود سازمان هایی که نماینده ولی فقیه همدوش و همگام با بخش کشاورزی در جهت فرهنگ سازی مدیریت جهادی حرکت می کند.

وی اظهار داشت: استان قزوین  طی سال های گذشته در راستای حفظ ارزش های اسلامی، ترویج روحیه و فرهنگ جهادی توانسته به دستاوردهایی دست یابد.

خمسه تصریح کرد: وزارت جهاد کشاوری هرساله سیاست هایی خاصی را برای سازمان ها برای ترویج مدیریت فرهنگ جهادی  تبیین  و برای اجرا به استان ها ارسال می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهت ارتقای فرهنگ انقلابی و جهادی و همچنین ترویج روحیه ایثار حرکت می کند.

خمسه افزود: جهادکشاورزی باید با ارتباط مستمر با  بهره برداران بخش در زمینه امنیت غذایی گام هایی موثری بردارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز