مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین خبرداد؛

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در قزوین

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۶:۳۴
کد خبر: ۸۳۲۸۱۲
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در قزوین
علی اصغر حاجی محمدی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا از 26فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با اعلام این خبر گفت:  نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا از تاریخ 26 لغایت 30فروردین ماه به مدت 5روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر برگزار می‌شود و برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش بسزایی در رابطه با تبادل فرهنگ بین استان‌ها ایفا کند.

حاجی محمدی یادآور شد: بیش از 130مشارکت کننده محصولات و تولیدات خود را از 31استان در فضایی به مساحت 4000مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود: نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمنی(ره)،جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

 

نظر شما